Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Zmiany w zespole technologicznym Allegro. Funkcję dyrektora obejmie David Roberts

Czwartek, 18 Listopad 2021

Zmiany personalne w Allegro. David Roberts, dotychczas obejmujący stanowiska w Zalando i Amazonie, na początku 2022 r. zasili zespół technologiczny największego portalu e-commerce w Polsce. Wprowadzenie kolejnego specjalisty do zespołu ma wzmocnić firmę w okresie bezprecedensowego wzrostu.

Dyrektor technologiczny Allegro z doświadczeniem w Zalando i Amazonie

W zespole zarządzającym Allegro zapowiadają się duże zmiany. W pierwszym kwartale 2022 r. na stanowisko ds. technologii i produktu zostanie powołany David Roberts. Zespół technologiczny Allegro w przyszłym roku będą czekały duże wyzwania związane z szybkim wzrostem platformy. David Roberts ma bogate doświadczenie zdobyte w Zalando i Amazonie, które ma wspomóc Allegro w dalszym rozwoju.

Allegro przygotowuje się do wejścia na arenę międzynarodową

David Roberts przejmie kierownictwo nad zespołem technologicznym Allegro, który liczy ponad 1000 osób. Na stanowisku ds. technologii i produktu zastąpi dotychczasowego CTO Marcina Mazurka, który od tej pory będzie odpowiedzialny za rozwój Allegro na rynkach międzynarodowych.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...