Zmiany w Bolt Polska. Kto zarządza działem marketingu?
Bolt Polska ma nową marketing managerkę – została nim Agata Bieniek, która obecnie zarządza całym polskim zespołem marketingu i odpowiada za lokalne działania firmy.
Główne zadania
Agata Bieniek została główną zarządzającą zespołu marketingu firmy Bolt w Polsce. Składa się na niego dział lokalizacji treści oraz zarządzanie społecznością. Nowa marketing managerka jest odpowiedzialna za lokalne działania Bolt, zarządzanie kontami społecznościowymi, prowadzenie kampanii promocyjnych czy wdrażanie i adaptacja globalnych projektów firmy. Jednym z jej głównych projektów jest kampania „Unicorn Scooters”.
Doświadczenie Agaty Bieniek
Wcześniej Agata Bieniek pełniła w zespole Bolta funkcję marketing specialist. Wcześniej, przed dołączeniem do firmy, pracowała jako growth specialist w jednym z warszawskich software house’ów, gdzie zajmowała się głównie działaniami marketingowymi na rynkach zagranicznych. Doświadczenie zdobywała również w międzynarodowych firmach, specjalizujących się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla sektora transportowego.