Zmiany w Bakallandzie. Magdalena Mioduszewska nową dyrektor marketingu
Magdalena Mioduszewska została nową dyrektor marketingu w spółce Bakalland. Wcześniej pracowała w firmie Purella, która specjalizuje się w sprzedaży zdrowej żywności. Rozwijała tam dwie marki: Purella Superfoods oraz BeRAW funkcjonalne przekąski.
Inni członkowie zespołu
Zespół Bakallandu jest na nowo kompletowany przez Mariana Owerkę, który przez 18 lat był prezesem firmy, a od 2014 zasiada w radzie nadzorczej. Powołany został dyrektor fabryk, dyrektor operacyjny oraz dyrektor rynku tradycyjnego. Teraz do grupy dołącza Magdalena Mioduszewska, która ma 17 lat doświadczenia w marketingu.
Plany Mioduszewskiej
Mioduszewska twierdzi, że planuje prowadzić działania marketingowe budujące w głowach konsumentów „wyrazisty, spójny i emocjonalnie angażujący obraz naszych marek”. Przed jej zespołem stoi teraz kilka zadań, m.in. budowa penetracji marek Bakalland i Delecta.