Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Zmiany na Instagramie służące zwiększeniu bezpieczeństwa społeczności

Środa, 18 Sierpień 2021

Instagram pracuje nad kolejnymi uaktualnieniami, które mają chronić użytkowników przed nadużyciami w postaci obraźliwych komentarzy czy niechcianych wiadomości. Ostatnio  przez serwis przedstawione zostały nowe rozwiązania. Jakie?

Niechciane wiadomości prywatne i komentarze

Ze względu na chęć zapewnienia większego bezpieczeństwa swojej społeczności, Instagram wprowadza kilka zmian. Po pierwsze, pojawią się ograniczenia dotyczące liczby niechcianych wiadomości prywatnych i komentarzy. Funkcję tę można łatwo uruchomić w ustawieniach, tym samym ukrywając komentarze oraz wiadomości od osób, które nie obserwują danego konta albo obserwują je od niedawna. To reakcja na zgłoszenia od twórców oraz osób publicznych, zmagających się z obraźliwymi komentarzami.

Nowe filtry związane z obraźliwym contentem

Dodatkowo, od teraz użytkownicy Instagrama otrzymają komunikat z ostrzeżeniem jeszcze przed publikacją pierwszego, potencjalnie agresywnego komentarza czy przed wysłaniem napastliwej wiadomości. Automatycznie filtrowane będą także prośby o wysłanie wiadomości prywatnych zawierających spam czy obraźliwe treści. Instagram systematycznie powiększa listę potencjalnie obraźliwych słów, hashtagów i emoji.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...