Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Zmiany na Instagramie – przypięte posty i indywidualny układ feedu

Czwartek, 28 Kwiecień 2022

Instagram wprowadza dwie nowe opcje dotyczące wyglądu profilu: będzie można przypiąć na górze feedu trzy posty, a także zdecydować się na jego reorganizację. Na razie zmiany pozostają w fazie testów.

Lepiej uporządkowany profil

Przypięcie postów pozwoli na wyróżnienie najważniejszych treści, natomiast przeorganizowanie siatki zdjęć umożliwi ułożenie dodanych postów według własnych preferencji. Do tej pory wyświetlały się w kolejności od najnowszych do najstarszych. Wkrótce użytkownik sam zadecyduje, które ze zdjęć powinno wyświetlać się jako pierwsze. Wielu osobom brakowało opcji kolorystycznego czy tematycznego uporządkowania postów.

Najważniejsze treści na początku

Z kolei przypięte posty będą wyświetlały się jako pierwsze, z symbolem pinezki w prawym górnym rogu. Zmiany okażą się korzystne zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i kont firmowych. Przede wszystkim, ułatwione zostanie wyeksponowanie i promowanie wybranych treści. Współpracujący z różnymi markami influencerzy będą mogli umieścić na samym początku swojego feedu kody zniżkowe. Nie wiadomo jednak, kiedy dokładnie pojawią się te opcje.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...