Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Zip Money przejmuje Twisto

2021.11.16

Twisto rozpoczyna międzynarodową ekspansję. Czeski fintech, dobrze znany na polskim rynku e-commerce, zmienił właściciela. Ponad 90% akcji firmy nabyła australijska firma Zip Money. Dzięki transakcji Twisto ma szanse na ekspansję w 27 państwach Europy.

Zip Money kupił większość akcji Twisto

Twisto każdego miesiąca obsługuje aż 700 000-800 000 transakcji w 22 000 sklepów internetowych i ciągle rośnie. W najbliższym czasie opóźnione płatności Twisto zostaną udostępnione klientom z kolejnych europejskich krajów. W ostatnich dniach Zip Money kupił aż 90% udziałów czeskiego fintechu. Za akcje Twisto australijski gigant zapłacił 89 milionów euro.

Twisto stawia na rozwój

Dzięki międzynarodowej ekspansji Twisto zyska większe możliwości konkurowania z Klarną. Za rozwój fintechu na europejskim rynku będzie odpowiadał jego twórca – Michał Smida. Zip Money działa aż na 27 europejskich rynkach i to właśnie na nich ma szansę pojawić się Twisto. Kolejną nowością, przyspieszającą rozwój marki, ma być wprowadzenie odroczonych płatności bez odsetek w terminie aż do 3 miesięcy od daty zakupu. Będzie to pierwsze takie rozwiązanie na rynku.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...