Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Zip Money przejmuje Twisto

2021.11.16

Twisto rozpoczyna międzynarodową ekspansję. Czeski fintech, dobrze znany na polskim rynku e-commerce, zmienił właściciela. Ponad 90% akcji firmy nabyła australijska firma Zip Money. Dzięki transakcji Twisto ma szanse na ekspansję w 27 państwach Europy.

Zip Money kupił większość akcji Twisto

Twisto każdego miesiąca obsługuje aż 700 000-800 000 transakcji w 22 000 sklepów internetowych i ciągle rośnie. W najbliższym czasie opóźnione płatności Twisto zostaną udostępnione klientom z kolejnych europejskich krajów. W ostatnich dniach Zip Money kupił aż 90% udziałów czeskiego fintechu. Za akcje Twisto australijski gigant zapłacił 89 milionów euro.

Twisto stawia na rozwój

Dzięki międzynarodowej ekspansji Twisto zyska większe możliwości konkurowania z Klarną. Za rozwój fintechu na europejskim rynku będzie odpowiadał jego twórca – Michał Smida. Zip Money działa aż na 27 europejskich rynkach i to właśnie na nich ma szansę pojawić się Twisto. Kolejną nowością, przyspieszającą rozwój marki, ma być wprowadzenie odroczonych płatności bez odsetek w terminie aż do 3 miesięcy od daty zakupu. Będzie to pierwsze takie rozwiązanie na rynku.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...