Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Żabka Nano pojawiła się w fabryce Tesli. Sieć dynamicznie rośnie

2022.08.10

Żabki Nano to placówki sieci, w których nie potrzeba kasjerów, ponieważ są wspierane przez sztuczną inteligencję. Umożliwiają szybkie, bezgotówkowe zakupy. Obecnie w Polsce działa już ponad 50 Żabek Nano – z tego względu Grupę można określić mianem największej w Europie sieci sklepów autonomicznych. Wiadomo również, że jedna z nich pojawiła się poza granicami kraju. Okazuje się, że… w niemieckiej fabryce Tesli.

Żabka Nano w fabryce Tesli

Grupa Żabka starała się utrzymać w tajemnicy, że jej placówka stanęła w podberlińskim Gigafactory, jednak sami pracownicy zaczęli wrzucać zdjęcia na Twittera i Facebooka. Warto wspomnieć, że 10% pracowników fabryki stanowią Polacy, na których obecność Żabki Nano zrobiła wrażenie. Mogą oni w ciągu dnia zrobić drobne zakupy w znanej sieci.

Fabryka Norblina

Z kolei pięćdziesiąta Żabka Nano, jescze w lipcu, została ulokowana w warszawskiej fabryce Norblina, która znajduje się na Woli. Jest to wielofunkcyjny kompleks z ogromną strefą gastronomiczną, BioBazarem, kinem oraz muzeum. Goście mogą korzystać również z asortymentu Żabki Nano. Przed wejściem do sklepu, należy przyłożyć do terminala kartę płatniczą, a drzwi otworzą się automatycznie.


źródło zdjęcia: Żabka Nano przestrzeniach Fabryki Norblina - https://www.zabka.pl/biuro-prasowe/2

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...