Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Yes nie wyemituje świątecznego spotu w TVP

2021.11.04

Yes to marka, która prężenie działa w sektorze e-commerce. Biżuteria Yes dostępna jest w Internecie i w salonach jubilerskich w całej Polsce. By zachęcić klientów do świątecznych zakupów, marka wypuściła spot reklamowy ze znanymi kobietami, w którym wystąpiła m.in. Katarzyna Zillmann. TVP odmówiło jego emisji, z uwagi na to, że w reklamie został pokazany pocałunek wioślarki i jej partnerki – Julii Walczak.

Świąteczny spot Yes z kobietami w roli głównej

„Jestem kobietą” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej marki Yes. W ciepłym, spocie ukazane są różne oblicza prawdziwych kobiet na świątecznych migawkach. Bohaterkami spotu są rozpoznawalne Polki, takie jak bizneswoman Aleksandra Żebrowska, modelka po 70. Christina Flagmeier, modelka plus size Bogna Golec, działaczka na rzecz zdrowia kobiet - Aleksandra Wiederek-Barańska oraz Katarzyna Zillmann – wioślarka, srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich, zaangażowana w akcję „Sport przeciw homofobii” wraz ze swoją partnerką Julią Walczak. Za realizację spotu odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.

TVP blokuje emisję spotu

Świąteczny spot Yes będzie można zobaczyć w telewizji, kinach sieci Cinema City, w mediach społecznościowych i na portalach internetowych oraz w prasie i w salonach marki. Na emisję reklamy w oryginalnej wersji nie zgodziła się TVP. Zdaniem Telewizji Polskiej kilka fragmentów spotu może naruszać wrażliwość odbiorców. Ma to być pocałunek wioślarki oraz jej partnerki (który zdaniem TVP nie może być emitowany o żadnej porze dnia) oraz sceny karmienia dziecka przez Aleksandrę Żebrowską i przeglądania się w lustrze Aleksandry Wiederek-Barańskiej, która pokazuje odsłonięty dekolt (te fragmenty z kolei mogłyby być emitowane jedynie po godzinie 20.00.)

Jestem kobietą. Nowa kampania YES

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.