Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Yes nie wyemituje świątecznego spotu w TVP

Czwartek, 4 Listopad 2021

Yes to marka, która prężenie działa w sektorze e-commerce. Biżuteria Yes dostępna jest w Internecie i w salonach jubilerskich w całej Polsce. By zachęcić klientów do świątecznych zakupów, marka wypuściła spot reklamowy ze znanymi kobietami, w którym wystąpiła m.in. Katarzyna Zillmann. TVP odmówiło jego emisji, z uwagi na to, że w reklamie został pokazany pocałunek wioślarki i jej partnerki – Julii Walczak.

Świąteczny spot Yes z kobietami w roli głównej

„Jestem kobietą” to hasło przewodnie nowej kampanii reklamowej marki Yes. W ciepłym, spocie ukazane są różne oblicza prawdziwych kobiet na świątecznych migawkach. Bohaterkami spotu są rozpoznawalne Polki, takie jak bizneswoman Aleksandra Żebrowska, modelka po 70. Christina Flagmeier, modelka plus size Bogna Golec, działaczka na rzecz zdrowia kobiet - Aleksandra Wiederek-Barańska oraz Katarzyna Zillmann – wioślarka, srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich, zaangażowana w akcję „Sport przeciw homofobii” wraz ze swoją partnerką Julią Walczak. Za realizację spotu odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.

TVP blokuje emisję spotu

Świąteczny spot Yes będzie można zobaczyć w telewizji, kinach sieci Cinema City, w mediach społecznościowych i na portalach internetowych oraz w prasie i w salonach marki. Na emisję reklamy w oryginalnej wersji nie zgodziła się TVP. Zdaniem Telewizji Polskiej kilka fragmentów spotu może naruszać wrażliwość odbiorców. Ma to być pocałunek wioślarki oraz jej partnerki (który zdaniem TVP nie może być emitowany o żadnej porze dnia) oraz sceny karmienia dziecka przez Aleksandrę Żebrowską i przeglądania się w lustrze Aleksandry Wiederek-Barańskiej, która pokazuje odsłonięty dekolt (te fragmenty z kolei mogłyby być emitowane jedynie po godzinie 20.00.)

Jestem kobietą. Nowa kampania YES

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...