Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

X-kom nie wyemitował horroru z Jasiem Kapelą

Piątek, 26 Listopad 2021

X-kom w ostatniej chwili wycofała się z kampanii reklamowej, którą współtworzył Jaś Kapela, lewicowy publicysta budzący mnóstwo kontrowersji. Firma tłumaczy, że niedokładnie przyjrzała się działaniom swojego partnera.

Film promujący Black Friday

Polskie przedsiębiorstwo stworzyło horror pt. Black Friday, mający promować Black Friday. Jaś Kapela miał w nim duży udział – był bohaterem i scenarzystą. Film miał opowiadać historię kilku influencerów, którzy postanowili wybrać się za miasto, a następnie zmierzyć się ze skutkami globalnego ocieplenia. Oprócz Jasia Kapeli, w produkcji pojawili się: Kinga Kujawska, Piotr Latała czy Karol Hutny.

Powody rezygnacji

Kapela jest znany z antykapitalistycznych poglądów. Wycofując się ze współpracy, przedstawiciel X-komu oświadczył, że decyzje przez nich podjęte były nieprzemyślane i niepoparte wystarczającą analizą. Stwierdzili również, że działania i idee reprezentowane przez Kapelę są niezgodne z ich wartościami.

grafika, źródło: X-kom (plakat filmu Czarny Czwartek)

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...