Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

X-kom nie wyemitował horroru z Jasiem Kapelą

2021.11.26

X-kom w ostatniej chwili wycofała się z kampanii reklamowej, którą współtworzył Jaś Kapela, lewicowy publicysta budzący mnóstwo kontrowersji. Firma tłumaczy, że niedokładnie przyjrzała się działaniom swojego partnera.

Film promujący Black Friday

Polskie przedsiębiorstwo stworzyło horror pt. Black Friday, mający promować Black Friday. Jaś Kapela miał w nim duży udział – był bohaterem i scenarzystą. Film miał opowiadać historię kilku influencerów, którzy postanowili wybrać się za miasto, a następnie zmierzyć się ze skutkami globalnego ocieplenia. Oprócz Jasia Kapeli, w produkcji pojawili się: Kinga Kujawska, Piotr Latała czy Karol Hutny.

Powody rezygnacji

Kapela jest znany z antykapitalistycznych poglądów. Wycofując się ze współpracy, przedstawiciel X-komu oświadczył, że decyzje przez nich podjęte były nieprzemyślane i niepoparte wystarczającą analizą. Stwierdzili również, że działania i idee reprezentowane przez Kapelę są niezgodne z ich wartościami.

grafika, źródło: X-kom (plakat filmu Czarny Czwartek)

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...