Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Znamy wyniki konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

2022.06.03

Wczoraj odbyła się oficjalna gala rozdania nagród w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022, który zorganizowała Izba Gospodarki Elektronicznej. Brało w nim udział 38 liderów i ich zespołów. Znamy już zwycięzców – nagrody zostały przyznane w dziesięciu kategoriach indywidualnych i trzech kategoriach zespołowych. Grand Prix w kategorii indywidualnej zdobył Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu ANSWEAR. 

Zwycięzcy w kategoriach indywidualnych

Najlepszym Dyrektorem e-Commerce Roku 2022 został Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu ANSWEAR. Odebrał on nagrodę grand prix. W kategorii „omnichannel” zwyciężył Jakub Gierszyński, e-Commerce Sales Director Sephora, a w kategorii „Long Term Cooperation” – również Wojciech Tomaszewski. Najbardziej innowacyjnym dyrektorem został Rafał Czernik, dyrektor w Allegro oraz członek zarządu Allegro Pay, Allegro. W kategorii „fashion” zwyciężyła Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce i marketingu MODIVO. W kategorii „FMCG/e-grocery” nagrodę odebrał Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy FMCG BEE.pl, w kategorii „cross-border” – Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej Polskich Linii Lotniczych „LOT”, w kategorii „e-commerce B2B” – Bartosz Pilch, dyrektor ds. e-commerce i marketingu SIG, w kategorii „dom i ogród” – Edyta Winkel, dyrektor e-commerce JURGA, natomiast w kategorii „TECH/RTV/AGD” – Łukasz Piech, dyrektor e-commerce LANTRE.

Zwycięzcy w kategoriach zespołowych i wyróżnienia

Jeżeli chodzi o kategorie zespołowe, w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B podmioty duże” nagrodę zgarnął EMPIK, w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B podmioty małe” – TuZwierzaki.pl, a w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B” – TIM. Zostały również przyznane wyróżnienia – dla Jarosława Stępnia z KLER-u, Joanny Kwiatkowskiej z Kuboty, Marzeny Pawłowskiej z PHU Zyzio&Zuzia (w kategoriach indywidualnych) oraz dla zespołu VisciolaFashion (w kategoriach zespołowych).

źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/IzbaGospodarkiElektronicznej

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...