Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Znamy wyniki konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

2022.06.03

Wczoraj odbyła się oficjalna gala rozdania nagród w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022, który zorganizowała Izba Gospodarki Elektronicznej. Brało w nim udział 38 liderów i ich zespołów. Znamy już zwycięzców – nagrody zostały przyznane w dziesięciu kategoriach indywidualnych i trzech kategoriach zespołowych. Grand Prix w kategorii indywidualnej zdobył Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu ANSWEAR. 

Zwycięzcy w kategoriach indywidualnych

Najlepszym Dyrektorem e-Commerce Roku 2022 został Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu ANSWEAR. Odebrał on nagrodę grand prix. W kategorii „omnichannel” zwyciężył Jakub Gierszyński, e-Commerce Sales Director Sephora, a w kategorii „Long Term Cooperation” – również Wojciech Tomaszewski. Najbardziej innowacyjnym dyrektorem został Rafał Czernik, dyrektor w Allegro oraz członek zarządu Allegro Pay, Allegro. W kategorii „fashion” zwyciężyła Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce i marketingu MODIVO. W kategorii „FMCG/e-grocery” nagrodę odebrał Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy FMCG BEE.pl, w kategorii „cross-border” – Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej Polskich Linii Lotniczych „LOT”, w kategorii „e-commerce B2B” – Bartosz Pilch, dyrektor ds. e-commerce i marketingu SIG, w kategorii „dom i ogród” – Edyta Winkel, dyrektor e-commerce JURGA, natomiast w kategorii „TECH/RTV/AGD” – Łukasz Piech, dyrektor e-commerce LANTRE.

Zwycięzcy w kategoriach zespołowych i wyróżnienia

Jeżeli chodzi o kategorie zespołowe, w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B podmioty duże” nagrodę zgarnął EMPIK, w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B podmioty małe” – TuZwierzaki.pl, a w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B” – TIM. Zostały również przyznane wyróżnienia – dla Jarosława Stępnia z KLER-u, Joanny Kwiatkowskiej z Kuboty, Marzeny Pawłowskiej z PHU Zyzio&Zuzia (w kategoriach indywidualnych) oraz dla zespołu VisciolaFashion (w kategoriach zespołowych).

źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/IzbaGospodarkiElektronicznej

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...