Dzisiaj mamy: Wtorek, 28 Czerwiec 2022

Znamy wyniki konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

2022.06.03

Wczoraj odbyła się oficjalna gala rozdania nagród w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022, który zorganizowała Izba Gospodarki Elektronicznej. Brało w nim udział 38 liderów i ich zespołów. Znamy już zwycięzców – nagrody zostały przyznane w dziesięciu kategoriach indywidualnych i trzech kategoriach zespołowych. Grand Prix w kategorii indywidualnej zdobył Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu ANSWEAR. 

Zwycięzcy w kategoriach indywidualnych

Najlepszym Dyrektorem e-Commerce Roku 2022 został Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu ANSWEAR. Odebrał on nagrodę grand prix. W kategorii „omnichannel” zwyciężył Jakub Gierszyński, e-Commerce Sales Director Sephora, a w kategorii „Long Term Cooperation” – również Wojciech Tomaszewski. Najbardziej innowacyjnym dyrektorem został Rafał Czernik, dyrektor w Allegro oraz członek zarządu Allegro Pay, Allegro. W kategorii „fashion” zwyciężyła Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce i marketingu MODIVO. W kategorii „FMCG/e-grocery” nagrodę odebrał Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy FMCG BEE.pl, w kategorii „cross-border” – Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej Polskich Linii Lotniczych „LOT”, w kategorii „e-commerce B2B” – Bartosz Pilch, dyrektor ds. e-commerce i marketingu SIG, w kategorii „dom i ogród” – Edyta Winkel, dyrektor e-commerce JURGA, natomiast w kategorii „TECH/RTV/AGD” – Łukasz Piech, dyrektor e-commerce LANTRE.

Zwycięzcy w kategoriach zespołowych i wyróżnienia

Jeżeli chodzi o kategorie zespołowe, w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B podmioty duże” nagrodę zgarnął EMPIK, w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B podmioty małe” – TuZwierzaki.pl, a w zakresie „najlepszy zespół e-commerce B2B” – TIM. Zostały również przyznane wyróżnienia – dla Jarosława Stępnia z KLER-u, Joanny Kwiatkowskiej z Kuboty, Marzeny Pawłowskiej z PHU Zyzio&Zuzia (w kategoriach indywidualnych) oraz dla zespołu VisciolaFashion (w kategoriach zespołowych).

źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/IzbaGospodarkiElektronicznej

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #34: Polityka cenowa w sklepie internetowym. Jak ją opracować?

EcomersyBasic #34: Polityka cenowa w sklepie internetowym. Jak ją opracować?

2022.06.23
Polityka cenowa to zbiór reguł, jakimi kieruje się dana firma przy ustalaniu cen za produkty bądź usługi. W jej skład wchodzą następujące czynniki: koszty produkcji, wartość danego produktu czy usługi, zapotrzebowanie na ok
EcomersyBasic #33: 20 strategii marketingowych, dzieki którym wypromujesz markę

EcomersyBasic #33: 20 strategii marketingowych, dzieki którym wypromujesz markę

2022.06.17
Aby zbudować widoczność w sieci, niezbędne są konkretne działania marketingowe. W tym celu można wykorzystać rozmaite strategie. Najważniejsze jest to, by dopasować je do profilu swojej działalności i stworzyć konkretny plan. Nie można działać w ciemno – trzeba z góry wiedzieć, co chce się osiągnąć, a także jakimi środkami. Przygotowaliśmy...
EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

2022.06.10
Sklep internetowy podobnie jak każdy biznes potrzebuje trafnego ruchu. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie pozwoli na osiągnięcie zadowalających, a nawet doskonałych wyników. Odpowiedni dobór działań sprawi, że twój sklep internetowy wygeneruje wysoki poziom sprzedaży. Warto zastanowić się nad różnymi czynnikami, których być może nie ma w strategii SEO, a które w znaczący...
EcomersyBasic #31: Czym jest marketing mix?

EcomersyBasic #31: Czym jest marketing mix?

2022.06.03
Marketing mix to inaczej kompozycja marketingowa lub – w bardziej dosłownym tłumaczeniu – mieszanka marketingowa. Obejmuje zespół elementów, za pomocą których można oddziaływać na rynek. Najbardziej popularną koncepcją jest tzw. „4p”, czyli product (produkt), price (cena), place (miejsce) oraz promotion (promocja). Wszystkie te składniki są ze sobą ściśle powiązane.