Dzisiaj mamy: Wtorek, 3 Grudzień 2024

Wyniki finansowe Frisco SA za 2021 rok

2022.07.19

Rachunek zysków i strat Frisco SA w 2021 roku wykazał stratę netto na poziomie 14 561 919 zł. Z kolei przychody wyniosły 293 874 000 zł. Frisco.pl to supermarket online, specjalizujący się głównie w asortymencie spożywczym.

Rozwój na rynku e-grocery

W 2020 roku Frisco rozpoczęło działania zmierzające do umocnienia swojej pozycji w segmencie e-grocery, i to w całej Polsce. 2021 rok upłynął pod znakiem kontynuowania tych starań. Do usług firmy mają dostęp mieszkańcy sześciu największych polskich miast: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic i Trójmiasta. Oprócz tego, kontynuowana jest sprzedaż wysyłkowa ograniczonego asortymentu towarowego na terenie całego kraju (we współpracy z DPD).

Sukces Frisco

Przychody ze sprzedaży sklepowej Frisco w 2021 roku wyniosły 276 378 000 zł, a przychody ze świadczonych usług marketingowych na rzecz dostawców – 17 496 000 zł. W porównaniu z 2020 rokiem, spółka odnotowała 30-procentowy wzrost obrotów przy utrzymaniu marż (brutto i cash marży) na podobnym poziomie. Udało jej się osiągnąć 50-procentowy udział w polskim rynku e-grocery. Zakupy we Frisco robi ponad 120 tys. klientów.

fot. www.facebook.com/FriscoPL

Polecamy