Dzisiaj mamy: Niedziela, 27 Listopad 2022

Wyniki finansowe Frisco SA za 2021 rok

2022.07.19

Rachunek zysków i strat Frisco SA w 2021 roku wykazał stratę netto na poziomie 14 561 919 zł. Z kolei przychody wyniosły 293 874 000 zł. Frisco.pl to supermarket online, specjalizujący się głównie w asortymencie spożywczym.

Rozwój na rynku e-grocery

W 2020 roku Frisco rozpoczęło działania zmierzające do umocnienia swojej pozycji w segmencie e-grocery, i to w całej Polsce. 2021 rok upłynął pod znakiem kontynuowania tych starań. Do usług firmy mają dostęp mieszkańcy sześciu największych polskich miast: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic i Trójmiasta. Oprócz tego, kontynuowana jest sprzedaż wysyłkowa ograniczonego asortymentu towarowego na terenie całego kraju (we współpracy z DPD).

Sukces Frisco

Przychody ze sprzedaży sklepowej Frisco w 2021 roku wyniosły 276 378 000 zł, a przychody ze świadczonych usług marketingowych na rzecz dostawców – 17 496 000 zł. W porównaniu z 2020 rokiem, spółka odnotowała 30-procentowy wzrost obrotów przy utrzymaniu marż (brutto i cash marży) na podobnym poziomie. Udało jej się osiągnąć 50-procentowy udział w polskim rynku e-grocery. Zakupy we Frisco robi ponad 120 tys. klientów.

fot. www.facebook.com/FriscoPL

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...
#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

2022.10.28
Chcesz, żeby osoby odwiedzające Twój sklep internetowy mogły lepiej poznać stworzoną przez Ciebie markę? Zależy Ci, aby potencjalni klienci zapamiętali najważniejsze informacje, a przy tym poczuli się zachęceni do pozostania na stronie? W takim razie powinieneś się przekonać, jaki potencjał kryje w sobie zakładka „O nas”. Co warto w niej...