Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Wyniki finansowe Frisco SA za 2021 rok

2022.07.19

Rachunek zysków i strat Frisco SA w 2021 roku wykazał stratę netto na poziomie 14 561 919 zł. Z kolei przychody wyniosły 293 874 000 zł. Frisco.pl to supermarket online, specjalizujący się głównie w asortymencie spożywczym.

Rozwój na rynku e-grocery

W 2020 roku Frisco rozpoczęło działania zmierzające do umocnienia swojej pozycji w segmencie e-grocery, i to w całej Polsce. 2021 rok upłynął pod znakiem kontynuowania tych starań. Do usług firmy mają dostęp mieszkańcy sześciu największych polskich miast: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic i Trójmiasta. Oprócz tego, kontynuowana jest sprzedaż wysyłkowa ograniczonego asortymentu towarowego na terenie całego kraju (we współpracy z DPD).

Sukces Frisco

Przychody ze sprzedaży sklepowej Frisco w 2021 roku wyniosły 276 378 000 zł, a przychody ze świadczonych usług marketingowych na rzecz dostawców – 17 496 000 zł. W porównaniu z 2020 rokiem, spółka odnotowała 30-procentowy wzrost obrotów przy utrzymaniu marż (brutto i cash marży) na podobnym poziomie. Udało jej się osiągnąć 50-procentowy udział w polskim rynku e-grocery. Zakupy we Frisco robi ponad 120 tys. klientów.

fot. www.facebook.com/FriscoPL

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...