Wszystko.pl ruszyło – klienci mogą już kupować, co chcą
Właśnie ruszyła platforma zakupowa wszystko.pl! 29 czerwca br. dostęp do nowego polskiego marketplace’u zyskali wszyscy klienci – do tej pory korzystała z niej jedynie grupa testowa. Wszystko.pl należy do firmy Comarch, czyli jednego z liderów branży IT.
Różnorodne marki na wszystko.pl
Wiele sklepów internetowych interesuje się ofertą wszystko.pl – różni sprzedawcy mogą wystawiać swoje produkty na platformie, która działa podobnie jak popularne Allegro. Jeszcze przed premierą w serwisie zarejestrowało się ponad 11 tys. marek, takich jak Bielenda, Crocs czy Homla.
Zero prowizji od sprzedaży
Stabilny rozwój platformy wszystko.pl ma gwarantować firma Comarch, która działa na rynku od ponad 30 lat. W tym czasie działała w branży e-commerce oraz w IT. Warto także wiedzieć, że w serwisie nie będzie pobierana prowizja od sprzedaży, co stanowi duże udogodnienie dla e-sklepów.