Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Wszystko.pl ruszyło – klienci mogą już kupować, co chcą

2023.06.29

Właśnie ruszyła platforma zakupowa wszystko.pl! 29 czerwca br. dostęp do nowego polskiego marketplace’u zyskali wszyscy klienci – do tej pory korzystała z niej jedynie grupa testowa. Wszystko.pl należy do firmy Comarch, czyli jednego z liderów branży IT.

Różnorodne marki na wszystko.pl

Wiele sklepów internetowych interesuje się ofertą wszystko.pl – różni sprzedawcy mogą wystawiać swoje produkty na platformie, która działa podobnie jak popularne Allegro. Jeszcze przed premierą w serwisie zarejestrowało się ponad 11 tys. marek, takich jak Bielenda, Crocs czy Homla.

Zero prowizji od sprzedaży

Stabilny rozwój platformy wszystko.pl ma gwarantować firma Comarch, która działa na rynku od ponad 30 lat. W tym czasie działała w branży e-commerce oraz w IT. Warto także wiedzieć, że w serwisie nie będzie pobierana prowizja od sprzedaży, co stanowi duże udogodnienie dla e-sklepów.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...