Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Współpraca Grupy BNP Paribas z Monevią. Czym jest mikrofaktoring i dlaczego to dobre rozwiązanie?

2024.01.22

Bank BNP Paribas i BNP Paribas Faktoring nawiązały współpracę z fintechem Monevia, który jest liderem w obszarze mikrofaktoringu online. Klienci Grupy BNP Paribas z segmentu mikro i małych przedsiębiorstw będą mogli korzystać z kompletnych rozwiązań faktoringowych na preferencyjnych warunkach – bez względu na branżę, wielkość czy staż rynkowy. Co jeszcze wiemy o tej współpracy?

Warunki usługi

Mikrofaktoring to usługa, która pozwala uzyskać finansowanie na podstawie faktur z odroczoną płatnością. Dzięki współpracy Grupy BNP Paribas z Monevią klienci mogą finansować pojedyncze faktury w PLN lub EUR, bez długoterminowych zobowiązań z faktorem. System zapewnia łatwy i szybki dostęp do gotówki, która jest wypłacana w ciągu maksymalnie 24 godzin od potwierdzenia faktury przez kontrahenta. Posiadacze rachunku firmowego w Banku BNP Paribas otrzymają też darmowy limit faktoringowy do 100 tys. zł na start, nie będą musieli płacić prowizji przygotowawczej ani kar za spóźnioną zapłatę kontrahenta (do 30 dni po terminie).

Więcej informacji

Monevia oferuje finansowanie 100% wartości brutto pojedynczej faktury. Mikrofaktoringiem można objąć dokumenty z terminem płatności od 7 do 90 dni na dzień transakcji, a z usługi skorzysta każdy przedsiębiorca. Monevia nie wymaga dokumentów finansowych, wyciągów i zaświadczeń oraz minimalnego obrotu. Faktor bezpłatnie weryfikuje kontrahentów pod kątem ich wiarygodności finansowej – wystarczy podać swój NIP. Klienci Grupy BNP Paribas mogą skorzystać z oferty poprzez stronę internetową, u doradcy w centrum Klienta Banku BNP Paribas lub u specjalisty w BNP Paribas Faktoring.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...