Włoska marka Miu Miu z imponującymi wynikami za I. kwartał 2024. Luksusy wracają do łask?
Miu Miu, włoska marka modowa należąca do Grupy Prada, może pochwalić się imponującymi wynikami finansowymi w pierwszym kwartale 2024 roku. Miu Miu udało się wypracować duży wzrost sprzedaży – aż 89% rdr.
Miu Miu i Grupa Prada
Grupa Prada ma pod swoimi skrzydłami kilka luksusowych marek, m.in. samą Pradę, Miu Miu i Church’s. Wyniki za pierwszy kwartał 2024 roku są imponujące – okazuje się, że całkowite przychody netto wzrosły o 16% rdr. do 1,19 mld EUR. Grupa odniosła duże sukcesy w Azji i Pacyfiku, a na wyróżnienie zasługuje rynek chiński.
Dalsze strategie
Jak twierdzi dyrektor generalny Grupy Prada, Andrea Guerra, sukcesy Miu Miu są wynikiem systematycznie realizowanej strategii. Grupa zamierza kontynuować te postępy i stawiać na dalsze wzrosty poprzez wzbogacanie oferty produktowej i zwiększanie zaangażowania klientów.