Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

W Warszawie otwarto stacjonarny salon Lantre, autoryzowany sklep Apple

2022.09.07

Lantre.pl to autoryzowany sklep Apple, w którym można kupić online wiele produktów tej marki. W Polsce pojawił się pierwszy showroom Lantre, czyli stacjonarna placówka pozwalająca na fizyczny kontakt z towarem. Jakie udogodnienia czekają na klientów warszawskiego salonu?

Promocje na produkty

Oficjalne otwarcie odbyło się 3 września o godzinie 11, na Fabryki Noblina, przy ulicy Żelaznej w Warszawie. Na pierwszych konsumentów czekały różne produkty Apple w niższych cenach. W ofercie „hot deals” znalazły się zarówno laptopy, jak i tablety oraz słuchawki. Promocja obejmująca MacBooki (15% na MacBooka Pro 14” i 16” oraz 10% na MacBooka Air M2 i na MacBooka Pro 13” M2) potrwa do 10 września, jednak z każdym dniem rabat będzie malał o 1% (dochodząc do 10% i 5% w sobotę 10.09). Laptop w niższej cenie można kupić również przez Internet. Oprócz tego, przez dwa tygodnie od dnia otwarcia salonu klienci skorzystają z 10 rat 0%.

Dodatkowe informacje

Lantre przygotowało też inne benefity: dołączony do zakupów voucher na wejście do Apple Muzeum Polska, które znajduje się w Fabryce Noblina oraz opcję zrobienia zmywalnego tatuażu na swoim ciele lub na etui do telefonu przez tatuażystkę. Lantre posiada tytuł autoryzowanego sprzedawcy Apple. W stacjonarnym salonie będzie można odbierać zamówienia online, jak również skorzystać z dodatkowych usług, takich jak ubezpieczenie Lantre Care czy pakiet ochronny Service Pack. W sklepie stacjonarnym znajduje się jabłoń, a wnętrze zostało utrzymane w stonowanych kolorach (dominuje beż i szarość).

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...