Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

W Warszawie otwarto stacjonarny salon Lantre, autoryzowany sklep Apple

2022.09.07

Lantre.pl to autoryzowany sklep Apple, w którym można kupić online wiele produktów tej marki. W Polsce pojawił się pierwszy showroom Lantre, czyli stacjonarna placówka pozwalająca na fizyczny kontakt z towarem. Jakie udogodnienia czekają na klientów warszawskiego salonu?

Promocje na produkty

Oficjalne otwarcie odbyło się 3 września o godzinie 11, na Fabryki Noblina, przy ulicy Żelaznej w Warszawie. Na pierwszych konsumentów czekały różne produkty Apple w niższych cenach. W ofercie „hot deals” znalazły się zarówno laptopy, jak i tablety oraz słuchawki. Promocja obejmująca MacBooki (15% na MacBooka Pro 14” i 16” oraz 10% na MacBooka Air M2 i na MacBooka Pro 13” M2) potrwa do 10 września, jednak z każdym dniem rabat będzie malał o 1% (dochodząc do 10% i 5% w sobotę 10.09). Laptop w niższej cenie można kupić również przez Internet. Oprócz tego, przez dwa tygodnie od dnia otwarcia salonu klienci skorzystają z 10 rat 0%.

Dodatkowe informacje

Lantre przygotowało też inne benefity: dołączony do zakupów voucher na wejście do Apple Muzeum Polska, które znajduje się w Fabryce Noblina oraz opcję zrobienia zmywalnego tatuażu na swoim ciele lub na etui do telefonu przez tatuażystkę. Lantre posiada tytuł autoryzowanego sprzedawcy Apple. W stacjonarnym salonie będzie można odbierać zamówienia online, jak również skorzystać z dodatkowych usług, takich jak ubezpieczenie Lantre Care czy pakiet ochronny Service Pack. W sklepie stacjonarnym znajduje się jabłoń, a wnętrze zostało utrzymane w stonowanych kolorach (dominuje beż i szarość).

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...