Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Konferencja BN.PL już w lutym 2022. Pierwsza konferencja dotycząca płatności odroczonych w Polsce

Poniedziałek, 29 Listopad 2021

W lutym 2022 roku odbędzie się konferencja BN.PL. Będzie to pierwsze wydarzenie w całości poświęcone płatnościom odroczonym w Polsce. Rada programowa już pracuje nad jego agendą. Organizatorem będzie cashless.pl.

Skąd pomysł na to wydarzenie?

Podczas Cashless Breakfast przedstawiony został raport na temat płatności odroczonych w naszym kraju. Jako że wydarzenie spotkało się z pozytywnym odbiorem, serwis cashless.pl postanowił zorganizować specjalną konferencję. Jej uczestnicy będą mogli zdobyć najważniejsze informacje związane z tym systemem płatności.

Skład rady programowej

Wśród rady programowej znaleźli się najważniejsi eksperci i managerowie z branży: m.in. prezes Revo Technologies Polska, Tomasz Boduszek, prezes PragmaGO, Rafał Czernik, członek zarządu Allegro Pay, Jakub Czerwiński, szef Adyena w Polsce, Łukasz Dwulit odpowiedzialny za rozwój Klarny w Polsce. Dzięki temu uda się uzyskać wiedzę z samego źródła.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...