Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

TYLKO z ponad 7,5-milionowym dofinansowaniem od EBI

2023.12.13

Firma meblowa TYLKO – jeden z najważniejszych polskich startupów ostatnich lat – zawarła umowę z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) na kwotę 7,5 mln euro. Inwestycja ta pozwoli na dalsze prace nad innowacyjnym oprogramowaniem do projektowania i wizualizacji mebli.

Więcej o marce TYLKO

Startup TYLKO powstał w 2015 roku, a od tamtej pory sprzedał ponad 200 tys. mebli, przede wszystkim w Europie Zachodniej. Aż 95% z nich to unikatowe egzemplarze (dzięki możliwości personalizacji). Jesienią 2023 roku firma zadebiutowała w Polsce. Teraz otrzymała dofinansowanie z Europejskiego Banku Inwestycyjnego, dzięki czemu myśli o wejściu na kolejne rynki.

Inwestycje w technologię

TYLKO wykorzystuje nowoczesną technologię do tego, by umożliwić klientom samodzielne projektowanie mebli oraz sprawdzenie, jak będą się prezentowały w pomieszczeniu. Marka jest doceniana w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Francji. Umowa z EBI jest kluczowa do realizacji dalszych planów, które opierają się na modyfikacji konfiguratora do projektowania mebli.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...