Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

Twisto optymalizuje koszty. 1% użytkowników straci konta

2023.02.03

Część polskich klientów Twisto otrzymało od firmy wiadomości z informacją o planowanym zamknięciu ich kont. Wiadomo jednak, że sytuacja ta dotyczy zaledwie 1% użytkowników, którzy przynoszą firmie największe straty (chodzi m.in. o osoby korzystające z nieoprocentowanych rat).

Powody decyzji

Twisto to fintech znany z usługi płatności odroczonych. Ze względu na aktualną sytuację makroekonomiczną, wysokie stopy procentowe oraz inflację firma zdecydowała się na dość radykalny krok – wypowiedzenie umowy z częścią klientów. Wszystkie zobowiązania wobec Twisto powinni oni w całości uregulować w ciągu 2 miesięcy od otrzymania wiadomości. Do tej pory mogą płacić kartą fintechu w ramach przyznanego limitu.

Twisto reaguje na sytuację na rynku

Konta niektórych użytkowników zostaną dezaktywowane 1 kwietnia 2023 roku. Jest to kolejna decyzja, która ma na celu optymalizację działalności Twisto. Kilka miesięcy temu informowaliśmy o zwiększeniu kosztów usługi oraz zmianach w planach taryfowych. Są to następstwa niezwykle trudnej sytuacji na rynku.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...