Twisto optymalizuje koszty. 1% użytkowników straci konta
Część polskich klientów Twisto otrzymało od firmy wiadomości z informacją o planowanym zamknięciu ich kont. Wiadomo jednak, że sytuacja ta dotyczy zaledwie 1% użytkowników, którzy przynoszą firmie największe straty (chodzi m.in. o osoby korzystające z nieoprocentowanych rat).
Powody decyzji
Twisto to fintech znany z usługi płatności odroczonych. Ze względu na aktualną sytuację makroekonomiczną, wysokie stopy procentowe oraz inflację firma zdecydowała się na dość radykalny krok – wypowiedzenie umowy z częścią klientów. Wszystkie zobowiązania wobec Twisto powinni oni w całości uregulować w ciągu 2 miesięcy od otrzymania wiadomości. Do tej pory mogą płacić kartą fintechu w ramach przyznanego limitu.
Twisto reaguje na sytuację na rynku
Konta niektórych użytkowników zostaną dezaktywowane 1 kwietnia 2023 roku. Jest to kolejna decyzja, która ma na celu optymalizację działalności Twisto. Kilka miesięcy temu informowaliśmy o zwiększeniu kosztów usługi oraz zmianach w planach taryfowych. Są to następstwa niezwykle trudnej sytuacji na rynku.