Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Trzy nowe formaty reklamowe na Snapchacie

2022.07.11

Reklamodawcy zyskają trzy nowe opcje, by wypromować daną ofertę na Snapchacie. Mamy na myśli „First Lens”, „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” oraz „Profile Engagement Custom Audiences”. Na czym właściwie polegają te rozwiązania?

Soczewki w aplikacji

„First Lens” to nowy model emisji kampanii reklamowych z wykorzystaniem soczewek. Snap Soczewki są dostępne w aplikacji już od jakiegoś czasu i pozwalają na stworzenie brandowanej maski AR (augmented reality), pojawiającej się jako filtr dla użytkowników, którzy korzystają z niego średnio przez 20 sekund. W Polsce codziennie soczewek używa ok. 1,4 mln osób. Z kolei „First Lens” pozwoli na posiadanie first impression z kamery Snapa przez 24 godziny. Soczewka reklamodawcy wyświetli się na pierwszej pozycji w karuzeli soczewek, dzięki czemu zwiększą się jego zasięgi.

Pozostałe opcje

Funkcja „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” z kolei jest dostępna w panelu reklamowym Snapchata. W specjalnym katalogu reklamodawcy znajdą gotowe szablony do budowania soczewek, dzięki którym bardzo łatwo stworzą swoje własne. Tę opcję kieruje się przede wszystkim do osób związanych z branżą e-commerce. Użytkownicy aplikacji będą mogli wirtualnie przymierzać ubrania czy dodatki, a przy tym zostaną przekierowani na landing page. Narzędzie „Profile Engagement Custom Audiences” umożliwia dodatkowe sposoby na targetowanie kampanii, zbieranie m.in. na podstawie interakcji użytkowników z profilami publicznymi danej marki.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...