Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Trzy nowe formaty reklamowe na Snapchacie

2022.07.11

Reklamodawcy zyskają trzy nowe opcje, by wypromować daną ofertę na Snapchacie. Mamy na myśli „First Lens”, „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” oraz „Profile Engagement Custom Audiences”. Na czym właściwie polegają te rozwiązania?

Soczewki w aplikacji

„First Lens” to nowy model emisji kampanii reklamowych z wykorzystaniem soczewek. Snap Soczewki są dostępne w aplikacji już od jakiegoś czasu i pozwalają na stworzenie brandowanej maski AR (augmented reality), pojawiającej się jako filtr dla użytkowników, którzy korzystają z niego średnio przez 20 sekund. W Polsce codziennie soczewek używa ok. 1,4 mln osób. Z kolei „First Lens” pozwoli na posiadanie first impression z kamery Snapa przez 24 godziny. Soczewka reklamodawcy wyświetli się na pierwszej pozycji w karuzeli soczewek, dzięki czemu zwiększą się jego zasięgi.

Pozostałe opcje

Funkcja „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” z kolei jest dostępna w panelu reklamowym Snapchata. W specjalnym katalogu reklamodawcy znajdą gotowe szablony do budowania soczewek, dzięki którym bardzo łatwo stworzą swoje własne. Tę opcję kieruje się przede wszystkim do osób związanych z branżą e-commerce. Użytkownicy aplikacji będą mogli wirtualnie przymierzać ubrania czy dodatki, a przy tym zostaną przekierowani na landing page. Narzędzie „Profile Engagement Custom Audiences” umożliwia dodatkowe sposoby na targetowanie kampanii, zbieranie m.in. na podstawie interakcji użytkowników z profilami publicznymi danej marki.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...