Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Trzy nowe formaty reklamowe na Snapchacie

2022.07.11

Reklamodawcy zyskają trzy nowe opcje, by wypromować daną ofertę na Snapchacie. Mamy na myśli „First Lens”, „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” oraz „Profile Engagement Custom Audiences”. Na czym właściwie polegają te rozwiązania?

Soczewki w aplikacji

„First Lens” to nowy model emisji kampanii reklamowych z wykorzystaniem soczewek. Snap Soczewki są dostępne w aplikacji już od jakiegoś czasu i pozwalają na stworzenie brandowanej maski AR (augmented reality), pojawiającej się jako filtr dla użytkowników, którzy korzystają z niego średnio przez 20 sekund. W Polsce codziennie soczewek używa ok. 1,4 mln osób. Z kolei „First Lens” pozwoli na posiadanie first impression z kamery Snapa przez 24 godziny. Soczewka reklamodawcy wyświetli się na pierwszej pozycji w karuzeli soczewek, dzięki czemu zwiększą się jego zasięgi.

Pozostałe opcje

Funkcja „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” z kolei jest dostępna w panelu reklamowym Snapchata. W specjalnym katalogu reklamodawcy znajdą gotowe szablony do budowania soczewek, dzięki którym bardzo łatwo stworzą swoje własne. Tę opcję kieruje się przede wszystkim do osób związanych z branżą e-commerce. Użytkownicy aplikacji będą mogli wirtualnie przymierzać ubrania czy dodatki, a przy tym zostaną przekierowani na landing page. Narzędzie „Profile Engagement Custom Audiences” umożliwia dodatkowe sposoby na targetowanie kampanii, zbieranie m.in. na podstawie interakcji użytkowników z profilami publicznymi danej marki.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...