Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

Trzy nowe formaty reklamowe na Snapchacie

2022.07.11

Reklamodawcy zyskają trzy nowe opcje, by wypromować daną ofertę na Snapchacie. Mamy na myśli „First Lens”, „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” oraz „Profile Engagement Custom Audiences”. Na czym właściwie polegają te rozwiązania?

Soczewki w aplikacji

„First Lens” to nowy model emisji kampanii reklamowych z wykorzystaniem soczewek. Snap Soczewki są dostępne w aplikacji już od jakiegoś czasu i pozwalają na stworzenie brandowanej maski AR (augmented reality), pojawiającej się jako filtr dla użytkowników, którzy korzystają z niego średnio przez 20 sekund. W Polsce codziennie soczewek używa ok. 1,4 mln osób. Z kolei „First Lens” pozwoli na posiadanie first impression z kamery Snapa przez 24 godziny. Soczewka reklamodawcy wyświetli się na pierwszej pozycji w karuzeli soczewek, dzięki czemu zwiększą się jego zasięgi.

Pozostałe opcje

Funkcja „Catalog-Powered AR Shopping Lenses” z kolei jest dostępna w panelu reklamowym Snapchata. W specjalnym katalogu reklamodawcy znajdą gotowe szablony do budowania soczewek, dzięki którym bardzo łatwo stworzą swoje własne. Tę opcję kieruje się przede wszystkim do osób związanych z branżą e-commerce. Użytkownicy aplikacji będą mogli wirtualnie przymierzać ubrania czy dodatki, a przy tym zostaną przekierowani na landing page. Narzędzie „Profile Engagement Custom Audiences” umożliwia dodatkowe sposoby na targetowanie kampanii, zbieranie m.in. na podstawie interakcji użytkowników z profilami publicznymi danej marki.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...