Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Trwają zgłoszenia do X edycji konkursu e-Commerce Polska Awards

2022.06.08

e-Commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs w branży handlu internetowego. Od 10 maja do 22 czerwca 2022 roku można wysyłać swoje zgłoszenia. Z kolei oficjalna Gala Dekady odbędzie się 22 września br. Laureatami konkursu są prężnie działające marki związane z e-commerce.

Kategorie konkursowe

W tym roku przypada dziesiąta edycja tego ważnego wydarzenia. e-Izba wyróżni najlepszych przedsiębiorców w Polsce, i to aż w 24 kategoriach (w 2022 zostały wprowadzone nowe). Można je podzielić na kategorie dla podmiotów e-commerce: Design&Usability (Design roku), Best campaign

(Pomysł promocyjny roku), Best in omnichannel, Best in social commerce (nowość 2022), Best on mobile, Best in crossborder, Best adaptation to new digital reality B2C (nowość 2022), Best in e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2B (nowość 2022), Best innovator in e-commerce (nowość 2022), Best marketplace (nowość 2022); kategorie e-usługi: Best logistic tool, Best automatization tool/technology in e-commerce, Best tool for e-commerce, Best cross-border tool/technology/service (nowość 2022), Best e-commerce B2B tool/service/technology (nowość 2022), Best omnichannel technology/service/solution (nowość 2022); kategorie finansowe: Best e-payment solution, Best e-banking implementation, Best online insurer, Best buy now-pay later solution (nowość 2022), Best cross-border e-payment solution (nowość 2022) oraz BEST IN, czyli Najlepszy z najlepszych konkursu e-Commerce awards 2021.

Jury i nagrody

Konkurs skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów oraz platform internetowych, e-usług i e-finansów. W skład jury wejdą eksperci i specjaliści z branży e-commerce, tacy jak Jacek Kinecki (CEO, Przelewy24), Anna Konopa (CEO, Setup) czy Marcin Rudzik (CEO, Brand Active). Konkurs składa się z trzech etapów: etap I to zgłoszenia (10.05-22.06 br.), etap II to preselekcja (28.06-13.07 br.), a etap III – głosowanie jury (11.08-22.08 br.). Głównymi partnerami wydarzenia są: Allegro, Przelewy24 oraz Tpay. Laureaci zdobędą nagrody biznesowe oraz prawo do posługiwania się logo konkursu jako certyfikatu jakości.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...