Dzisiaj mamy: Wtorek, 28 Czerwiec 2022

Trwają zgłoszenia do X edycji konkursu e-Commerce Polska Awards

2022.06.08

e-Commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs w branży handlu internetowego. Od 10 maja do 22 czerwca 2022 roku można wysyłać swoje zgłoszenia. Z kolei oficjalna Gala Dekady odbędzie się 22 września br. Laureatami konkursu są prężnie działające marki związane z e-commerce.

Kategorie konkursowe

W tym roku przypada dziesiąta edycja tego ważnego wydarzenia. e-Izba wyróżni najlepszych przedsiębiorców w Polsce, i to aż w 24 kategoriach (w 2022 zostały wprowadzone nowe). Można je podzielić na kategorie dla podmiotów e-commerce: Design&Usability (Design roku), Best campaign

(Pomysł promocyjny roku), Best in omnichannel, Best in social commerce (nowość 2022), Best on mobile, Best in crossborder, Best adaptation to new digital reality B2C (nowość 2022), Best in e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2B (nowość 2022), Best innovator in e-commerce (nowość 2022), Best marketplace (nowość 2022); kategorie e-usługi: Best logistic tool, Best automatization tool/technology in e-commerce, Best tool for e-commerce, Best cross-border tool/technology/service (nowość 2022), Best e-commerce B2B tool/service/technology (nowość 2022), Best omnichannel technology/service/solution (nowość 2022); kategorie finansowe: Best e-payment solution, Best e-banking implementation, Best online insurer, Best buy now-pay later solution (nowość 2022), Best cross-border e-payment solution (nowość 2022) oraz BEST IN, czyli Najlepszy z najlepszych konkursu e-Commerce awards 2021.

Jury i nagrody

Konkurs skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów oraz platform internetowych, e-usług i e-finansów. W skład jury wejdą eksperci i specjaliści z branży e-commerce, tacy jak Jacek Kinecki (CEO, Przelewy24), Anna Konopa (CEO, Setup) czy Marcin Rudzik (CEO, Brand Active). Konkurs składa się z trzech etapów: etap I to zgłoszenia (10.05-22.06 br.), etap II to preselekcja (28.06-13.07 br.), a etap III – głosowanie jury (11.08-22.08 br.). Głównymi partnerami wydarzenia są: Allegro, Przelewy24 oraz Tpay. Laureaci zdobędą nagrody biznesowe oraz prawo do posługiwania się logo konkursu jako certyfikatu jakości.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #34: Polityka cenowa w sklepie internetowym. Jak ją opracować?

EcomersyBasic #34: Polityka cenowa w sklepie internetowym. Jak ją opracować?

2022.06.23
Polityka cenowa to zbiór reguł, jakimi kieruje się dana firma przy ustalaniu cen za produkty bądź usługi. W jej skład wchodzą następujące czynniki: koszty produkcji, wartość danego produktu czy usługi, zapotrzebowanie na ok
EcomersyBasic #33: 20 strategii marketingowych, dzieki którym wypromujesz markę

EcomersyBasic #33: 20 strategii marketingowych, dzieki którym wypromujesz markę

2022.06.17
Aby zbudować widoczność w sieci, niezbędne są konkretne działania marketingowe. W tym celu można wykorzystać rozmaite strategie. Najważniejsze jest to, by dopasować je do profilu swojej działalności i stworzyć konkretny plan. Nie można działać w ciemno – trzeba z góry wiedzieć, co chce się osiągnąć, a także jakimi środkami. Przygotowaliśmy...
EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

2022.06.10
Sklep internetowy podobnie jak każdy biznes potrzebuje trafnego ruchu. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie pozwoli na osiągnięcie zadowalających, a nawet doskonałych wyników. Odpowiedni dobór działań sprawi, że twój sklep internetowy wygeneruje wysoki poziom sprzedaży. Warto zastanowić się nad różnymi czynnikami, których być może nie ma w strategii SEO, a które w znaczący...
EcomersyBasic #31: Czym jest marketing mix?

EcomersyBasic #31: Czym jest marketing mix?

2022.06.03
Marketing mix to inaczej kompozycja marketingowa lub – w bardziej dosłownym tłumaczeniu – mieszanka marketingowa. Obejmuje zespół elementów, za pomocą których można oddziaływać na rynek. Najbardziej popularną koncepcją jest tzw. „4p”, czyli product (produkt), price (cena), place (miejsce) oraz promotion (promocja). Wszystkie te składniki są ze sobą ściśle powiązane.