Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Trwają zgłoszenia do X edycji konkursu e-Commerce Polska Awards

2022.06.08

e-Commerce Polska Awards to najważniejszy konkurs w branży handlu internetowego. Od 10 maja do 22 czerwca 2022 roku można wysyłać swoje zgłoszenia. Z kolei oficjalna Gala Dekady odbędzie się 22 września br. Laureatami konkursu są prężnie działające marki związane z e-commerce.

Kategorie konkursowe

W tym roku przypada dziesiąta edycja tego ważnego wydarzenia. e-Izba wyróżni najlepszych przedsiębiorców w Polsce, i to aż w 24 kategoriach (w 2022 zostały wprowadzone nowe). Można je podzielić na kategorie dla podmiotów e-commerce: Design&Usability (Design roku), Best campaign

(Pomysł promocyjny roku), Best in omnichannel, Best in social commerce (nowość 2022), Best on mobile, Best in crossborder, Best adaptation to new digital reality B2C (nowość 2022), Best in e-commerce B2B, Best e-commerce retailer, Best in CSR, Best adaptation to new digital reality B2B (nowość 2022), Best innovator in e-commerce (nowość 2022), Best marketplace (nowość 2022); kategorie e-usługi: Best logistic tool, Best automatization tool/technology in e-commerce, Best tool for e-commerce, Best cross-border tool/technology/service (nowość 2022), Best e-commerce B2B tool/service/technology (nowość 2022), Best omnichannel technology/service/solution (nowość 2022); kategorie finansowe: Best e-payment solution, Best e-banking implementation, Best online insurer, Best buy now-pay later solution (nowość 2022), Best cross-border e-payment solution (nowość 2022) oraz BEST IN, czyli Najlepszy z najlepszych konkursu e-Commerce awards 2021.

Jury i nagrody

Konkurs skierowany jest do przedstawicieli e-sklepów oraz platform internetowych, e-usług i e-finansów. W skład jury wejdą eksperci i specjaliści z branży e-commerce, tacy jak Jacek Kinecki (CEO, Przelewy24), Anna Konopa (CEO, Setup) czy Marcin Rudzik (CEO, Brand Active). Konkurs składa się z trzech etapów: etap I to zgłoszenia (10.05-22.06 br.), etap II to preselekcja (28.06-13.07 br.), a etap III – głosowanie jury (11.08-22.08 br.). Głównymi partnerami wydarzenia są: Allegro, Przelewy24 oraz Tpay. Laureaci zdobędą nagrody biznesowe oraz prawo do posługiwania się logo konkursu jako certyfikatu jakości.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...