Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Trwa pierwsza edycja konkursu „Kobieta e-commerce”

2022.03.25

W kwietniu 2022 odbędzie się gala konkursu „Kobieta e-commerce”, podczas której wręczone zostaną nagrody dla najlepszych twórczyń i przedsiębiorczyń z branży e-commerce. To jedyne w Polsce wydarzenie przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Jest organizowane przez Fundację Kobiety e-biznesu i Partnerów.

Nominacje w dziewięciu kategoriach

Pierwsza edycja konkursu właśnie trwa – internauci mogą głosować. Nominacje otrzymało 80 kobiet – w dziewięciu kategoriach. Brzmią one następująco:

  • Najlepszy sklep internetowy (opiekun: Allegro)
  • Technologia w e-commerce (Accenture wręczy nagrodę)
  • Najlepszy e-marketing (partner: Ceneo.pl)
  • Innowacja e-commerce (patron: InPost)
  • Nowa usługa w e-commerce (wsparcie: Audioteka)
  • Odpowiedzialny e-commerce (opiekun: MODIVO SA)
  • Przedsiębiorcza mama w e-commerce (dzięki #home.pl)
  • Najlepszy start-up e-commerce (z Przelewy24)
  • The best influencer for e-commerce.

Łącznie wpłynęło ok. 250 zgłoszeń. Znalazły się wśród nich znane nazwiska, takie jak Małgorzata Ohme, Agata Rubik, Magda Steczkowska, a także mniej rozpoznawalne właścicielki oraz managerki e-biznesów. Docenione zostały również pracujące mamy.

Czym zajmują się kobiety w e-commerce?

Zaskakiwać może różnorodność branż, którymi zajmują się nominowane. Za przykład niech posłuży platforma e-learningowej z zakresu innowacyjnych technik projektowania i manipulacji tkanin. Przedsiębiorczynie sprzedają zarówno ubrania, jak i ergonomiczne fotele do pracy. Tworzą też platformy internetowe oferujące usługi rekrutacyjne, psychologiczne czy prawnicze. Kobieta, która uzyska najwięcej głosów internautów, zdobędzie nagrodę pieniężną. Głosować można do 10 kwietnia br.

Cztery ważne obszary

Warto wspomnieć o czterech obszarach, które wyróżniają się wśród nominacji konkursowych: „odpowiedzialny ECOmmerce” (sprzyjający ochronie środowiska), „ReCommerce, czyli handel z drugiej ręki” (wspierający wtórny obieg), „Rozwój technologii dla E-Commerce” (związany z sektorem B2B) oraz „Od Influencer Marketingu do własnej marki”. W jury zasiądą eksperci związani z rynkiem e-commerce od lat. Mówimy o takich nazwiskach, jak Krzysztof Ślęczka, Aleksandra Szol, Jacek Kinecki czy Kamila Grotowska.

Link do głosowania: https://www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...