Dzisiaj mamy: Czwartek, 13 Czerwiec 2024

Trwa pierwsza edycja konkursu „Kobieta e-commerce”

2022.03.25

W kwietniu 2022 odbędzie się gala konkursu „Kobieta e-commerce”, podczas której wręczone zostaną nagrody dla najlepszych twórczyń i przedsiębiorczyń z branży e-commerce. To jedyne w Polsce wydarzenie przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Jest organizowane przez Fundację Kobiety e-biznesu i Partnerów.

Nominacje w dziewięciu kategoriach

Pierwsza edycja konkursu właśnie trwa – internauci mogą głosować. Nominacje otrzymało 80 kobiet – w dziewięciu kategoriach. Brzmią one następująco:

  • Najlepszy sklep internetowy (opiekun: Allegro)
  • Technologia w e-commerce (Accenture wręczy nagrodę)
  • Najlepszy e-marketing (partner: Ceneo.pl)
  • Innowacja e-commerce (patron: InPost)
  • Nowa usługa w e-commerce (wsparcie: Audioteka)
  • Odpowiedzialny e-commerce (opiekun: MODIVO SA)
  • Przedsiębiorcza mama w e-commerce (dzięki #home.pl)
  • Najlepszy start-up e-commerce (z Przelewy24)
  • The best influencer for e-commerce.

Łącznie wpłynęło ok. 250 zgłoszeń. Znalazły się wśród nich znane nazwiska, takie jak Małgorzata Ohme, Agata Rubik, Magda Steczkowska, a także mniej rozpoznawalne właścicielki oraz managerki e-biznesów. Docenione zostały również pracujące mamy.

Czym zajmują się kobiety w e-commerce?

Zaskakiwać może różnorodność branż, którymi zajmują się nominowane. Za przykład niech posłuży platforma e-learningowej z zakresu innowacyjnych technik projektowania i manipulacji tkanin. Przedsiębiorczynie sprzedają zarówno ubrania, jak i ergonomiczne fotele do pracy. Tworzą też platformy internetowe oferujące usługi rekrutacyjne, psychologiczne czy prawnicze. Kobieta, która uzyska najwięcej głosów internautów, zdobędzie nagrodę pieniężną. Głosować można do 10 kwietnia br.

Cztery ważne obszary

Warto wspomnieć o czterech obszarach, które wyróżniają się wśród nominacji konkursowych: „odpowiedzialny ECOmmerce” (sprzyjający ochronie środowiska), „ReCommerce, czyli handel z drugiej ręki” (wspierający wtórny obieg), „Rozwój technologii dla E-Commerce” (związany z sektorem B2B) oraz „Od Influencer Marketingu do własnej marki”. W jury zasiądą eksperci związani z rynkiem e-commerce od lat. Mówimy o takich nazwiskach, jak Krzysztof Ślęczka, Aleksandra Szol, Jacek Kinecki czy Kamila Grotowska.

Link do głosowania: https://www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

Polecamy