Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Trwa pierwsza edycja konkursu „Kobieta e-commerce”

2022.03.25

W kwietniu 2022 odbędzie się gala konkursu „Kobieta e-commerce”, podczas której wręczone zostaną nagrody dla najlepszych twórczyń i przedsiębiorczyń z branży e-commerce. To jedyne w Polsce wydarzenie przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Jest organizowane przez Fundację Kobiety e-biznesu i Partnerów.

Nominacje w dziewięciu kategoriach

Pierwsza edycja konkursu właśnie trwa – internauci mogą głosować. Nominacje otrzymało 80 kobiet – w dziewięciu kategoriach. Brzmią one następująco:

  • Najlepszy sklep internetowy (opiekun: Allegro)
  • Technologia w e-commerce (Accenture wręczy nagrodę)
  • Najlepszy e-marketing (partner: Ceneo.pl)
  • Innowacja e-commerce (patron: InPost)
  • Nowa usługa w e-commerce (wsparcie: Audioteka)
  • Odpowiedzialny e-commerce (opiekun: MODIVO SA)
  • Przedsiębiorcza mama w e-commerce (dzięki #home.pl)
  • Najlepszy start-up e-commerce (z Przelewy24)
  • The best influencer for e-commerce.

Łącznie wpłynęło ok. 250 zgłoszeń. Znalazły się wśród nich znane nazwiska, takie jak Małgorzata Ohme, Agata Rubik, Magda Steczkowska, a także mniej rozpoznawalne właścicielki oraz managerki e-biznesów. Docenione zostały również pracujące mamy.

Czym zajmują się kobiety w e-commerce?

Zaskakiwać może różnorodność branż, którymi zajmują się nominowane. Za przykład niech posłuży platforma e-learningowej z zakresu innowacyjnych technik projektowania i manipulacji tkanin. Przedsiębiorczynie sprzedają zarówno ubrania, jak i ergonomiczne fotele do pracy. Tworzą też platformy internetowe oferujące usługi rekrutacyjne, psychologiczne czy prawnicze. Kobieta, która uzyska najwięcej głosów internautów, zdobędzie nagrodę pieniężną. Głosować można do 10 kwietnia br.

Cztery ważne obszary

Warto wspomnieć o czterech obszarach, które wyróżniają się wśród nominacji konkursowych: „odpowiedzialny ECOmmerce” (sprzyjający ochronie środowiska), „ReCommerce, czyli handel z drugiej ręki” (wspierający wtórny obieg), „Rozwój technologii dla E-Commerce” (związany z sektorem B2B) oraz „Od Influencer Marketingu do własnej marki”. W jury zasiądą eksperci związani z rynkiem e-commerce od lat. Mówimy o takich nazwiskach, jak Krzysztof Ślęczka, Aleksandra Szol, Jacek Kinecki czy Kamila Grotowska.

Link do głosowania: https://www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...