Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Trwa pierwsza edycja konkursu „Kobieta e-commerce”

Piątek, 25 Marzec 2022

W kwietniu 2022 odbędzie się gala konkursu „Kobieta e-commerce”, podczas której wręczone zostaną nagrody dla najlepszych twórczyń i przedsiębiorczyń z branży e-commerce. To jedyne w Polsce wydarzenie przeznaczone wyłącznie dla kobiet. Jest organizowane przez Fundację Kobiety e-biznesu i Partnerów.

Nominacje w dziewięciu kategoriach

Pierwsza edycja konkursu właśnie trwa – internauci mogą głosować. Nominacje otrzymało 80 kobiet – w dziewięciu kategoriach. Brzmią one następująco:

  • Najlepszy sklep internetowy (opiekun: Allegro)
  • Technologia w e-commerce (Accenture wręczy nagrodę)
  • Najlepszy e-marketing (partner: Ceneo.pl)
  • Innowacja e-commerce (patron: InPost)
  • Nowa usługa w e-commerce (wsparcie: Audioteka)
  • Odpowiedzialny e-commerce (opiekun: MODIVO SA)
  • Przedsiębiorcza mama w e-commerce (dzięki #home.pl)
  • Najlepszy start-up e-commerce (z Przelewy24)
  • The best influencer for e-commerce.

Łącznie wpłynęło ok. 250 zgłoszeń. Znalazły się wśród nich znane nazwiska, takie jak Małgorzata Ohme, Agata Rubik, Magda Steczkowska, a także mniej rozpoznawalne właścicielki oraz managerki e-biznesów. Docenione zostały również pracujące mamy.

Czym zajmują się kobiety w e-commerce?

Zaskakiwać może różnorodność branż, którymi zajmują się nominowane. Za przykład niech posłuży platforma e-learningowej z zakresu innowacyjnych technik projektowania i manipulacji tkanin. Przedsiębiorczynie sprzedają zarówno ubrania, jak i ergonomiczne fotele do pracy. Tworzą też platformy internetowe oferujące usługi rekrutacyjne, psychologiczne czy prawnicze. Kobieta, która uzyska najwięcej głosów internautów, zdobędzie nagrodę pieniężną. Głosować można do 10 kwietnia br.

Cztery ważne obszary

Warto wspomnieć o czterech obszarach, które wyróżniają się wśród nominacji konkursowych: „odpowiedzialny ECOmmerce” (sprzyjający ochronie środowiska), „ReCommerce, czyli handel z drugiej ręki” (wspierający wtórny obieg), „Rozwój technologii dla E-Commerce” (związany z sektorem B2B) oraz „Od Influencer Marketingu do własnej marki”. W jury zasiądą eksperci związani z rynkiem e-commerce od lat. Mówimy o takich nazwiskach, jak Krzysztof Ślęczka, Aleksandra Szol, Jacek Kinecki czy Kamila Grotowska.

Link do głosowania: https://www.kobietaecommerce.pl/nominowane/

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...