TikTok i Publicis Groupe współdziałają dla rozwoju community commerce
Na naszych oczach rozwija się współpraca globalnego giganta, TikToka, z grupą agencyjną Publicis Groupe. Wszystko po to, aby marki mogły korzystać z trendów zakupowych ukazujących się na platformie. Publicis jako pierwsze rozpoczęło kooperację z TikTokiem, aby dostarczać wiedzy z zakresu community commerce (kompilacji społeczności, rozrywki i zakupów).
Cele partnerstwa
Chodzi przede wszystkim o lepsze zrozumienie dynamicznie zmieniających się trendów zakupowych. Klienci Publicisu będą mogli zdobyć informacje poparte badaniami WARC, a oprócz tego – wezmą udział w programie „TikTok Community Commerce Sprint”, który przygotuje ich do tworzenia owocnych kampanii reklamowych na TikToku.
Wiralowe zakupy
Użytkownicy zebrani na popularnej platformie mają wpływ na zmianę dokonywania zakupów i odkrywania nowych produktów. Dobrym przykładem jest hashtag #TikTokMadeMeBuyIt (3,8 miliarda wyświetleń), pod którym zobaczyć można rzeczy odnalezione przez tę społeczność. Potencjał da się dostrzec natychmiast.