Konferencja TAROPAK E-COMMERCE – wyzwania i perspektywy branży handlu online
Czy wiesz, że 14 listopada w Poznaniu odbyła się Konferencja TAROPAK E-COMMERCE, którą objęliśmy patronatem medialnym? Wydarzeniu towarzyszyły dyskusje na temat nowych trendów, wyzwań i najlepszych praktyk, a wszystko w ramach targów TAROPAK. Dowiedz się więcej!
Czym jest TAROPAK?
W dniach 13-15 listopada br. miały miejsce Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK, czyli największe targi opakowań w Polsce. Wydarzenie to obejmuje wszystkie gałęzie branży opakowań. Targom towarzyszy konferencja TAROPAK E-commerce, która w tym roku odbyła się już po raz czwarty. Prezentacje zaproszonych gości dostarczyły wielu praktycznych wskazówek na temat efektywnego prowadzenia działalności online.
Wystąpienia i wręczenie nagród
W konferencji TAROPAK E-commerce wzięli udział specjaliści. Wydarzenie otworzyło wystąpienie Marcina Dudka, COO w DTW Logistics Group, a następnie doświadczeniami podzielił się Bartosz Jurga, założyciel marki KiszoneSpecjały.pl. Poruszono takie tematy, jak innowacyjne podejścia do ekologii i cyfryzacji, o których opowiadali Justyna Białoszewska, Marketing Director w YORK PL, i Paweł Forystek z Sente S.A. Konferencję TAROPAK E-COMMERCE 2024 zwieńczyło uroczyste wręczenie nagród TAROPAK E-COMMERCE AWARDS, a nagroda główna przypadła Krzysztofowi Wieczorkowi z firmy Diabetyk24.