Sukces Shopee na polskim rynku e-commerce
Majówkowa reklama Shopee niezwykle irytowała odbiorców, jednak pozytywnie wpłynęła na jej rozpoznawalność. Platforma w ciągu pół roku stała się trzecim marketplacem w Polsce. Singapurska firma postawiła na agresywny marketing, promując swoje największe atuty: niskie ceny, darmową dostawę oraz aplikację mobilną.
Użytkownicy mobilni
Shopee dominuje w Azji Południowo-Wschodniej, platformę odwiedza 343 mln użytkowników miesięcznie. Z kolei w Polsce pojawiła się we wrześniu 2021 roku, był to jej pierwszy europejski rynek. Shopee należy do singapurskiej spółki Sea, która zajmuje się handlem internetowym i branżą gamingową. Platforma e-commerce jest nastawiona przede wszystkim na użytkowników mobilnych – jej aplikacja stała się najbardziej popularna na całym rynku e-commerce.
Profity dla kupujących
Shopee reklamuje się w Polsce przede wszystkim ofertą darmowej dostawy oraz promocji na wybrane produkty, dostępne już od 1 zł. Oprócz tego, klienci mogą zdobywać „monety Shopee”. Każde 100 monet obniża koszt zamówienia o złotówkę. Marka obecnie stara się pozyskać polskich sprzedawców. Jeżeli odniesie sukces, może stać się poważnym konkurentem platformy Allegro.
źródło zdjęcia: screen z reklamy Shopee