Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Sukces Allegro Pay. Z płatności odroczonych skorzystało już milion użytkowników

2022.06.08

Płatności odroczone na Allegro cieszą się niesamowitą popularnością. Opcja została udostępniona we wrześniu 2021 roku, a 7 czerwca 2022 milionowa osoba skorzystała z Allegro Pay. Minęło więc zaledwie dziewięć miesięcy.

Prawie miliard zł kredytowania

Allegro dzieli się informacją o sukcesie, zapowiadając jednocześnie, że zamierza dalej rozwijać narzędzie do płatności odroczonych. Niedawno podsumowane zostały działania firmy w pierwszym kwartale 2022 br. W ciągu trzech miesięcy (od stycznia do marca) udzielono ok. 965 mln zł kredytu w ramach Allegro Pay.

Prognozowane wzrosty

Z kolei wskaźnik zadowolenia klientów wyniósł 94 pkt. na 100 możliwych, jest to więc bardzo wysoki wynik. W 2021 roku udzielono pożyczek na ponad 2 mld zł, natomiast w tym roku kwota ta ma zostać podwojona (co najmniej). Allegro rozwija też wersję mobilną swojej platformy, wprowadzając udogodnienia dla użytkowników smartfonów czy tabletów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...