Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Staffly otrzymuje 2 mln zł dofinansowania

2022.07.15

Staffly, start up związany z HR Tech, pozyskał 2 mln zł dofinansowania. Firma zajmuje się weryfikacją kluczowych cech osobowości kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla. Wykorzystuje do tego testy psychometryczne, opracowane przez zespół ekspertów – psychologów, trenerów karier czy socjologów.

Na jakie potrzeby odpowiada start up?

Testy mają wpłynąć na szybszy proces rekrutacji. Dzięki badaniom osobowości można sprawdzić, w jakiej pracy dana osoba sprawdzi się najlepiej. Kandydaci nie musieliby również tworzyć CV. Wysoki wskaźnik rotacji w wielu przedsiębiorstwach jest poważnym problemem. Staffly stara się jednak znaleźć rozwiązanie. Testy psychometryczne pozwolą rekruterom podjąć obiektywną decyzję, a pracownikom – dowiedzieć się o sobie więcej.

Sukces Staffly

Filip Sobel, CEO start upu, deklaruje, że od momentu startu firmie udało się pozyskać ważnych klientów B2B, takich jak Leroy Merlin czy Action. W grudniu 2020 roku Staffly otrzymało milion zł w pierwszej rundzie finansowania od funduszu Czysta3.vc. Premiera aplikacji miała miejsce w październiku 2021, natomiast w grudniu start up został nominowany do nagrody Fintech Summit Awards 2021. Firma planuje też międzynarodowy rozwój.

fot. materiały prasowe

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...