Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Staffly otrzymuje 2 mln zł dofinansowania

2022.07.15

Staffly, start up związany z HR Tech, pozyskał 2 mln zł dofinansowania. Firma zajmuje się weryfikacją kluczowych cech osobowości kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla. Wykorzystuje do tego testy psychometryczne, opracowane przez zespół ekspertów – psychologów, trenerów karier czy socjologów.

Na jakie potrzeby odpowiada start up?

Testy mają wpłynąć na szybszy proces rekrutacji. Dzięki badaniom osobowości można sprawdzić, w jakiej pracy dana osoba sprawdzi się najlepiej. Kandydaci nie musieliby również tworzyć CV. Wysoki wskaźnik rotacji w wielu przedsiębiorstwach jest poważnym problemem. Staffly stara się jednak znaleźć rozwiązanie. Testy psychometryczne pozwolą rekruterom podjąć obiektywną decyzję, a pracownikom – dowiedzieć się o sobie więcej.

Sukces Staffly

Filip Sobel, CEO start upu, deklaruje, że od momentu startu firmie udało się pozyskać ważnych klientów B2B, takich jak Leroy Merlin czy Action. W grudniu 2020 roku Staffly otrzymało milion zł w pierwszej rundzie finansowania od funduszu Czysta3.vc. Premiera aplikacji miała miejsce w październiku 2021, natomiast w grudniu start up został nominowany do nagrody Fintech Summit Awards 2021. Firma planuje też międzynarodowy rozwój.

fot. materiały prasowe

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...