Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Staffly otrzymuje 2 mln zł dofinansowania

2022.07.15

Staffly, start up związany z HR Tech, pozyskał 2 mln zł dofinansowania. Firma zajmuje się weryfikacją kluczowych cech osobowości kandydatów na stanowiska niskiego i średniego szczebla. Wykorzystuje do tego testy psychometryczne, opracowane przez zespół ekspertów – psychologów, trenerów karier czy socjologów.

Na jakie potrzeby odpowiada start up?

Testy mają wpłynąć na szybszy proces rekrutacji. Dzięki badaniom osobowości można sprawdzić, w jakiej pracy dana osoba sprawdzi się najlepiej. Kandydaci nie musieliby również tworzyć CV. Wysoki wskaźnik rotacji w wielu przedsiębiorstwach jest poważnym problemem. Staffly stara się jednak znaleźć rozwiązanie. Testy psychometryczne pozwolą rekruterom podjąć obiektywną decyzję, a pracownikom – dowiedzieć się o sobie więcej.

Sukces Staffly

Filip Sobel, CEO start upu, deklaruje, że od momentu startu firmie udało się pozyskać ważnych klientów B2B, takich jak Leroy Merlin czy Action. W grudniu 2020 roku Staffly otrzymało milion zł w pierwszej rundzie finansowania od funduszu Czysta3.vc. Premiera aplikacji miała miejsce w październiku 2021, natomiast w grudniu start up został nominowany do nagrody Fintech Summit Awards 2021. Firma planuje też międzynarodowy rozwój.

fot. materiały prasowe

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...