Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Sonia Miniewicz zwyciężczynią konkursu Biedronki

2022.05.31

Niedawno odbyła się ósma edycja konkursu „Piórko 2022. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, której zwyciężczynią została Sonia Miniewicz. Podczas Targów Książki w Warszawie autorka otrzymała czek w wysokości 100 tys. zł. 27 maja rozpoczął się drugi etap konkursu – mogą w nim brać udział ilustratorzy.

Książka o żabie

Sonia Miniewicz napisała książkę pt. „Brerep”. Słowo to oznacza rechot żaby. Historia opowiada o tym, że nasze marzenia nie muszą być takie same. Jej opowieść została doceniona przez jurorów. Konkurowała z ponad 2,5 tys. prac. Książka trafi do sprzedaży jesienią br.

Wyróżnienia „Piórka 2022”

W konkursie przyznano również pięć wyróżnień: dla Joanny Fąfary za opowiadanie „Kapitan Ogryzek”, dla Roksany Bójko za opowiadanie „Chatka leciutka jak ptasie piórka”, dla Joanny Włodek za opowiadanie „Skradziona nagroda”, dla Patryka Rzepeckiego za opowiadanie „Nina i Szarodziej” oraz dla Maksyma Kilańczyka za opowiadanie „Malu z wyspy za SITOWIEM”.

źródło zdjęcia: https://media.biedronka.pl/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...