Skipwish przejmuje Mamissima.pl, rozszerzając internetową ofertę produktów dla dzieci
Grupa Skipwish – polski dystrybutor dziecięcych marek premium – buduje integrator dziecięcych e-commerce’ów. Firma przejęła sklep internetowy Mamissima.pl od spółki Moliera2, a przy tym zapowiada dalsze fuzje.
Jeszcze sprawniejsze funkcjonowanie firmy
Najnowszy zakup poprawi rentowność Grupy Skipwish i pozwoli na optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem pozostałych sklepów online – Hlonda6.pl i Cartersoshkosh.pl. Teraz w rękach firmy znajdują się trzy e-commerce’y, które będą prowadzone przez jeden zespół. Każdy z nich cieszy się dużym potencjałem sprzedażowym. Takie rozwiązanie jest korzystne zarówno dla dystrybutorów, jak i dostawców i konsumentów, co stanie się widoczne w ciągu 2-3 miesięcy. Dla przykładu, skrócony zostanie czas oczekiwania na zamówienia.
Rozwój i bogata oferta Skipwish
Skipwish dąży do wzmocnienia swojej pozycji także na globalnym rynku hurtowym – w tym celu rozpoczął współpracę z dystrybutorem zabawek Rekman. Grupa od ponad dziesięciu lat zajmuje się sprzedażą akcesoriów dziecięcych. Dzięki przejęciu Mamissima.pl sklep internetowy zyskał szansę na stworzenie jeszcze atrakcyjniejszej oferty produktowej. Z kolei Skipwish będzie mógł dotrzeć do większej liczby klientów.