Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Sierpień 2025

Sinsay wkracza do Uzbekistanu. LPP poszerza zasięg do 43 rynków

2025.08.08

1 sierpnia Grupa LPP oficjalnie zadebiutowała na uzbeckim rynku, otwierając pierwszy sklep marki Sinsay w Taszkencie. To kolejny krok w realizacji dynamicznej strategii ekspansji w regionie Azji Centralnej, który LPP postrzega jako jeden z kluczowych kierunków dalszego rozwoju.

Nowy rozdział w Azji Centralnej

Pierwszy salon Sinsay w Uzbekistanie - o powierzchni 700 m² - został uruchomiony w prestiżowym centrum handlowym Yunusabad Gallery. Obiekt, codziennie odwiedzany przez blisko 9 tysięcy osób, zapewnia wysoki footfall oraz nowoczesną infrastrukturę handlowo-rekreacyjną. To dopiero początek obecności marki w tym kraju - do końca roku LPP planuje otwarcie ponad 20 salonów. Kolejne lokalizacje to m.in. Buchara, Samarkanda, Andijan i ponownie Taszkent. W sumie w nadchodzących tygodniach spółka uruchomi ponad 3 tys. m² nowej powierzchni sprzedażowej.

Strategiczny kierunek i dopasowana oferta

Jak podkreślają przedstawiciele LPP, Uzbekistan - z populacją sięgającą 37 mln mieszkańców - jest naturalnym kierunkiem rozwoju dla marki Sinsay. Młode społeczeństwo, zmieniające się nawyki zakupowe oraz rosnące znaczenie nowoczesnego handlu detalicznego tworzą korzystne warunki do skalowania modelu biznesowego. Oferta Sinsay - łącząca atrakcyjny design z dostępnością cenową - odpowiada na potrzeby lokalnych konsumentów. W kolejnych miesiącach Grupa LPP planuje dalsze umacnianie pozycji w Azji Centralnej, m.in. poprzez zwiększenie liczby salonów w Kazachstanie oraz wejście na rynki Azerbejdżanu i Gruzji.

Polecamy