Dzisiaj mamy: Czwartek, 2 Maj 2024

Sieć Bricomarché rozwija sprzedaż internetową

2022.08.22

Wiosną tego roku Bricomarché udostępniła swoim klientom możliwość odbioru zamówień z Bricomatów, czyli specjalnych urządzeń zlokalizowanych w pobliżu sklepów sieci. Działają one podobnie jak inne automaty paczkowe, pozwalając na elastyczny i bezkontaktowy odebranie przesyłki. Firma cały czas rozwija popularną usługę click&collect.

Wygodne odbieranie zamówień

Jeszcze kilka miesięcy temu pod sklepami Bricomarché znajdowało się 50 Bricomatów, latem liczba ta zwiększyła się do 98. Firma planuje również uruchomienie kolejnych automatów paczkowych. Z kolei boksy do odbioru zamówień internetowych istnieją od 2019 roku. Klienci mogą z nich odbierać też produkty o dużych gabarytach.

Aplikacja mobilna

Pod koniec 2021 roku pojawiła się też aplikacja mobilna wspierająca program lojalnościowy „Moje Bricomarché”. Za kilka miesięcy klienci sklepów będą mogli robić też zakupy online za jej pośrednictwem. Sieć należy do Grupy Muszkieterów i obecnie liczy 181 placówek.

Źródło zdjęcia: https://www.bricomarche.pl/bricomaty-innowacyjna-usluga-click

Polecamy