Dzisiaj mamy: Czwartek, 21 Listopad 2024

Rebranding PrestaShop – nowa identyfikacja wizualna marki

2023.06.09

Rozwój oprogramowania PrestaShop cały czas przyspiesza – potwierdza to nie tylko transformacja modelu biznesowego, ale także uruchomienie PrestaShop Edition na rynku francuskim. Firma dąży do tego, by stać się globalnym partnerem e-commerce. Teraz możemy zobaczyć nową identyfikację wizualną marki.

Oprogramowanie open source i SaaS

PrestaShop to platforma, która przez większość czasu działała wyłącznie w modelu open source, czyli na otwartym oprogramowaniu. Obecnie spółka korzysta z możliwości chmury, jest więc wzmocniona rozwiązaniami SaaS, co wspiera open source. PrestaShop proponuje rozwiązania dostosowane do potrzeb danego sklepu internetowego, które pozwalają na nieograniczoną personalizację, gwarantując jednocześnie bezpieczeństwo danych.

Font, logo, kolorystyka

Nowa identyfikacja wizualna PrestaShop opiera się na unikalnej typografii – PrestaFont. Font został zintegrowany z piktogramami, które są związane w branżą e-commerce. Francuska firma zaprezentowała nowe logo – proste, niezawierające symboli czy emblematów. Jeżeli chodzi o kolorystykę, dominuje tutaj czerń i biel oraz błękit.

Polecamy