Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

Rozbudowa centrum dystrybucyjnego w Strykowie. H&M rozwija sprzedaż e-commerce

2022.08.11

Centrum dystrybucyjne Arvato Supply Chain Solutions w Strykowie koło Łodzi zostało poddane rozbudowie. To właśnie tam mieści się magazyn do obsługi sprzedaży e-commerce marki H&M, i to w całej Europie Wschodniej. Przepustowość centrum jest teraz większa o 30%.

Zmiany w centrum

Powierzchnia ośrodka wynosi obecnie 55 tys. mkw., czyli o 15 tys. więcej niż wcześniej. Oprócz tego, w planach jest stworzenie dodatkowych 300 miejsc pracy. Magazyn wysokiego składowania pomieści obecnie o 240 tys. kartonów więcej, co razem daje przestrzeń na 420 tys. kartonów. Do obsługi wysokiego składu (8,7 m) posłużą specjalistyczne wózki samojezdne o zmiennym wysięgu, poruszające się wzdłuż korytarza indukcyjnego o długości 4,4 tys. m. W magazynie wprowadzono również 123-metrowy system linii przenośnikowych, mający na celu szybkie przemieszczenie kartonów.

Polska ważnym punktem na mapie

H&M współpracuje z Arvato Supply Chain Solutions od 2018 roku, określając go mianem swojego partnera strategicznego. Konsumenci sieci odzieżowej z Polski, Czech, Bułgarii, Słowacji oraz Węgier są obsługiwani z centrum w Strykowie. Jak twierdzi Lidia Ratajczak-Kluck, prezes zarządu Arvato Supply Chain Solutions w Polsce, od 2015 co roku w naszym kraju pojawiają się nowe centra logistyczne, jako że Polska jest ważnym węzłem logistycznym dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Firma obecnie zatrudnia 2,5 tys. osób w 16 centrach dystrybucyjnych w Polsce.

Źródło zdjęcia: https://arvato-supply-chain.pl/press

H&M
Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...