Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Rozbudowa centrum dystrybucyjnego w Strykowie. H&M rozwija sprzedaż e-commerce

2022.08.11

Centrum dystrybucyjne Arvato Supply Chain Solutions w Strykowie koło Łodzi zostało poddane rozbudowie. To właśnie tam mieści się magazyn do obsługi sprzedaży e-commerce marki H&M, i to w całej Europie Wschodniej. Przepustowość centrum jest teraz większa o 30%.

Zmiany w centrum

Powierzchnia ośrodka wynosi obecnie 55 tys. mkw., czyli o 15 tys. więcej niż wcześniej. Oprócz tego, w planach jest stworzenie dodatkowych 300 miejsc pracy. Magazyn wysokiego składowania pomieści obecnie o 240 tys. kartonów więcej, co razem daje przestrzeń na 420 tys. kartonów. Do obsługi wysokiego składu (8,7 m) posłużą specjalistyczne wózki samojezdne o zmiennym wysięgu, poruszające się wzdłuż korytarza indukcyjnego o długości 4,4 tys. m. W magazynie wprowadzono również 123-metrowy system linii przenośnikowych, mający na celu szybkie przemieszczenie kartonów.

Polska ważnym punktem na mapie

H&M współpracuje z Arvato Supply Chain Solutions od 2018 roku, określając go mianem swojego partnera strategicznego. Konsumenci sieci odzieżowej z Polski, Czech, Bułgarii, Słowacji oraz Węgier są obsługiwani z centrum w Strykowie. Jak twierdzi Lidia Ratajczak-Kluck, prezes zarządu Arvato Supply Chain Solutions w Polsce, od 2015 co roku w naszym kraju pojawiają się nowe centra logistyczne, jako że Polska jest ważnym węzłem logistycznym dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Firma obecnie zatrudnia 2,5 tys. osób w 16 centrach dystrybucyjnych w Polsce.

Źródło zdjęcia: https://arvato-supply-chain.pl/press

H&M
Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...