Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Rozbudowa centrum dystrybucyjnego w Strykowie. H&M rozwija sprzedaż e-commerce

2022.08.11

Centrum dystrybucyjne Arvato Supply Chain Solutions w Strykowie koło Łodzi zostało poddane rozbudowie. To właśnie tam mieści się magazyn do obsługi sprzedaży e-commerce marki H&M, i to w całej Europie Wschodniej. Przepustowość centrum jest teraz większa o 30%.

Zmiany w centrum

Powierzchnia ośrodka wynosi obecnie 55 tys. mkw., czyli o 15 tys. więcej niż wcześniej. Oprócz tego, w planach jest stworzenie dodatkowych 300 miejsc pracy. Magazyn wysokiego składowania pomieści obecnie o 240 tys. kartonów więcej, co razem daje przestrzeń na 420 tys. kartonów. Do obsługi wysokiego składu (8,7 m) posłużą specjalistyczne wózki samojezdne o zmiennym wysięgu, poruszające się wzdłuż korytarza indukcyjnego o długości 4,4 tys. m. W magazynie wprowadzono również 123-metrowy system linii przenośnikowych, mający na celu szybkie przemieszczenie kartonów.

Polska ważnym punktem na mapie

H&M współpracuje z Arvato Supply Chain Solutions od 2018 roku, określając go mianem swojego partnera strategicznego. Konsumenci sieci odzieżowej z Polski, Czech, Bułgarii, Słowacji oraz Węgier są obsługiwani z centrum w Strykowie. Jak twierdzi Lidia Ratajczak-Kluck, prezes zarządu Arvato Supply Chain Solutions w Polsce, od 2015 co roku w naszym kraju pojawiają się nowe centra logistyczne, jako że Polska jest ważnym węzłem logistycznym dla całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Firma obecnie zatrudnia 2,5 tys. osób w 16 centrach dystrybucyjnych w Polsce.

Źródło zdjęcia: https://arvato-supply-chain.pl/press

H&M
Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...