Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Robomaty InPost już dostępne w Żabkach

2022.08.03

W sklepach sieci Żabka zaczynają pojawiać się Robomaty, czyli „Paczkomaty nowej generacji”. Są one efektem współpracy InPostu ze spółką Żabka Polska. Nowoczesne maszyny mają tylko jedną komorę i wykorzystują mechanizm robota kartezjańskiego.

Jak działają Robomaty?

Robomaty są równie praktyczne co klasyczne Paczkomaty, sprawdzają się jednak również w miejscach, gdzie powierzchnia jest ograniczona. Pojawiają się one w zwykłych sklepach Żabka. Aby odebrać paczkę z Robomatu należy – podobnie jak w przypadku Paczkomatu – zeskanować kod QR z aplikacji InPost Mobile bądź wpisać go ręcznie na ekranie. Wewnętrzny system przetransportuje przesyłkę do głównej komory, skąd klient będzie mógł ją odebrać.

Nadawanie przesyłek

Robomaty pozwalają też na nadawanie paczek. Aby wysłać przesyłkę, należy umieścić ją w głównej skrytce. Komory Robomatu różnią się w zależności od wymiarów skrytek. Ich rozmiary pomagają zidentyfikować kolory – żółty (miejsce na małą paczkę), niebieski (miejsce na średnią paczkę) i zielony (miejsce na dużą paczkę). Maksymalna waga przesyłki to 7 kg.

Źródło zdjęcia: screen z https://www.zabka.pl/biuro-prasowe

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...