Reklamy w Instagramowym „Sklepie” i nowe zasady bezpieczeństwa
Na użytkowników Instagrama czeka kilka zmian – chodzi o reklamy w karcie „Sklep” i weryfikację profilów utworzonych przed 2019 rokiem.
Funkcje reklam
Instagramowa zakładka dotycząca zakupów pozwala na przegląd nowych trendów i zapoznanie się z asortymentem różnych firm. Teraz, poprzez reklamy, będzie można również odkryć produkty nieznanych wcześniej marek. Tego typu treści zostaną oznaczone, a po kliknięciu w nie zostaniemy przeniesieni na profil reklamodawcy. Interesujące nas przedmioty da się zapisać na liście, wysłać znajomym czy ukryć.
Potwierdzenie wieku na Instagramie
Jeżeli użytkownik aplikacji nie wprowadził wcześniej daty urodzenia, teraz zostanie o to poproszony – przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa. Ważna jest ochrona najmłodszych użytkowników. Dopiero w 2019 obowiązkowe stała się weryfikacja wieku, dlatego starsze konta będą otrzymywać powiadomienia z prośbą o wpisanie daty urodzenia.