PROSTO stawia na nowoczesność
Marka PROSTO stara się być obecna wszędzie – nie tylko w sieci i e-commerce, ale także na imprezach masowych, na których również prowadzi aktywną sprzedaż swoich produktów. Niestety wraz z rozszerzeniem środowiska składania zamówień spada efektywność ich przyjmowania oraz bieżącej obsługi. Firma postawiła na ofertę Comarch – wysoce zaawansowany technicznie system do zarządzania przedsiębiorstwem i zamówieniami.
PROSTO do celu z Comarch
Ofertę Comarch zarząd marki PROSTO uznaje za najbardziej kompleksową, co w przypadku firmy prowadzącej sprzedaż wielokanałową można określić najistotniejszym parametrem. Marka oczekiwała między innymi ujednolicenia i zwiększenia efektywności swoich działań – poczynając od obsługi sprzedaży, poprzez logistykę, monitorowanie stanów magazynowych, aż na księgowości kończąc. Nie bez znaczenia była także kwestia skalowalności oraz bezproblemowej integracji z innymi aplikacjami i działami. Oferta Comarch pokonała konkurencje, a zarząd podjął decyzję o zawiązaniu z nią ścisłej współpracy.
E-commerce na autopilocie
ComarchERP oraz ComarchWMS w PROSTO odpowiadają od czasu związania współpracy za pełną obsługę zamówień z każdego kanału internetowej dystrybucji, obsługę klientów hurtowych oraz stale aktualizowane stany magazynowe, a nawet przygotowanie gotowego do nadania listu przewozowego. Ponadto łączą sprzedaż sieciową ze stacjonarną – również w razie braku dostępu do sieci.