Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

PROSTO stawia na nowoczesność

2023.06.19

Marka PROSTO stara się być obecna wszędzie – nie tylko w sieci i e-commerce, ale także na imprezach masowych, na których również prowadzi aktywną sprzedaż swoich produktów. Niestety wraz z rozszerzeniem środowiska składania zamówień spada efektywność ich przyjmowania oraz bieżącej obsługi. Firma postawiła na ofertę Comarch – wysoce zaawansowany technicznie system do zarządzania przedsiębiorstwem i zamówieniami.

PROSTO do celu z Comarch


Ofertę Comarch zarząd marki PROSTO uznaje za najbardziej kompleksową, co w przypadku firmy prowadzącej sprzedaż wielokanałową można określić najistotniejszym parametrem. Marka oczekiwała między innymi ujednolicenia i zwiększenia efektywności swoich działań – poczynając od obsługi sprzedaży, poprzez logistykę, monitorowanie stanów magazynowych, aż na księgowości kończąc. Nie bez znaczenia była także kwestia skalowalności oraz bezproblemowej integracji z innymi aplikacjami i działami. Oferta Comarch pokonała konkurencje, a zarząd podjął decyzję o zawiązaniu z nią ścisłej współpracy.

E-commerce na autopilocie

ComarchERP oraz ComarchWMS w PROSTO odpowiadają od czasu związania współpracy za pełną obsługę zamówień z każdego kanału internetowej dystrybucji, obsługę klientów hurtowych oraz stale aktualizowane stany magazynowe, a nawet przygotowanie gotowego do nadania listu przewozowego. Ponadto łączą sprzedaż sieciową ze stacjonarną – również w razie braku dostępu do sieci.

 

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...