Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

Promomanager debiutuje na polskim rynku

2023.03.27

Promomanager to cyfrowa platforma do samodzielnego tworzenia, przeprowadzania i zarządzania akcjami promocyjnymi skierowanymi do e-konsumentów, pracowników i partnerów biznesowych. To pierwsze takie rozwiązanie w Europie, a teraz debiutuje na polskim rynku.

Łatwiejsze prowadzenie kampanii promocyjnych

Platforma Promomanager została stworzona przez Agencję Hagen. Służy do zarządzania akcjami promocyjnymi – konkursami, sprzedażami premiowanymi czy programami motywacyjnymi. Narzędzie posiada cztery warianty cenowe w modelu subskrypcyjnym oraz wiele dodatkowych opcji. Użytkownicy platformy płacą jednorazową kwotę za stworzenie formularza promocji i opłacają miesięczny abonament w wysokości 99 zł netto.

W czym pomaga to narzędzie?

Promomanager odpowiada na potrzeby klientów. Często sprzedawcy nie przeprowadzają tyle akcji promocyjnych, ile by chcieli – ze względu na ograniczony budżet czy brak czasu. Zautomatyzowana platforma pozwala realizować je 2 razy szybciej i nawet o 50% taniej niż przy współpracy z agencją bądź firmą IT. Ponadto, korzystanie z Promomanagera jest proste i intuicyjne.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...