Promomanager debiutuje na polskim rynku
Promomanager to cyfrowa platforma do samodzielnego tworzenia, przeprowadzania i zarządzania akcjami promocyjnymi skierowanymi do e-konsumentów, pracowników i partnerów biznesowych. To pierwsze takie rozwiązanie w Europie, a teraz debiutuje na polskim rynku.
Łatwiejsze prowadzenie kampanii promocyjnych
Platforma Promomanager została stworzona przez Agencję Hagen. Służy do zarządzania akcjami promocyjnymi – konkursami, sprzedażami premiowanymi czy programami motywacyjnymi. Narzędzie posiada cztery warianty cenowe w modelu subskrypcyjnym oraz wiele dodatkowych opcji. Użytkownicy platformy płacą jednorazową kwotę za stworzenie formularza promocji i opłacają miesięczny abonament w wysokości 99 zł netto.
W czym pomaga to narzędzie?
Promomanager odpowiada na potrzeby klientów. Często sprzedawcy nie przeprowadzają tyle akcji promocyjnych, ile by chcieli – ze względu na ograniczony budżet czy brak czasu. Zautomatyzowana platforma pozwala realizować je 2 razy szybciej i nawet o 50% taniej niż przy współpracy z agencją bądź firmą IT. Ponadto, korzystanie z Promomanagera jest proste i intuicyjne.