Portside - platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza dynamicznie rośnie
W czasie pandemii powstał nowy, prosperujący biznes. To Portside, platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza. Jej twórcy postanowili wykorzystać okres lockdownu, aby stworzyć coś, czego wcześniej nie było na polskim rynku.
Początki kooperacji
Marka Portside powstała dzięki współpracy dwóch Łukaszów – Kwaśniewskiego i Kozłowskiego. Pierwszy prowadzi restaurację w Warszawie, drugi zajmuje się dostarczaniem do Polski świeżego towaru – dobrej jakości ryb. Pandemia wpłynęła negatywnie na rozwój obu biznesów. Wtedy przyszli wspólnicy postanowili połączyć siły.
Co trzy głowy to nie jedna
Do rozwoju platformy Portside potrzebne były dodatkowe środki. Jej założyciele znaleźli wsparcie u Tar Heel Capital Pathfinder, funduszu VC specjalizującego się w pomocy początkującym biznesom. Wkrótce, dzięki pozytywnym rekomendacjom, duet zamienił się w trio – do zespołu dołączył Tomasz Woźniak, który – jako menadżer – zajmuje się technologicznymi startupami z branży spożywczej. Użyczył on swojej wiedzy na temat budowy portalu internetowego i dostaw zamówień do klientów.
Znak rozpoznawczy – jakość towaru
Portside opiera swój wizerunek na jakości produktów, sprowadzanych do Polski z targów rybnych we Włoszech czy w Niemczech. Założyciele współpracują z topowymi producentami, którzy dbają o środowisko, odpowiedzialny połów i przestrzegają zasad zero waste.