Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Portside - platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza dynamicznie rośnie

Piątek, 24 Wrzesień 2021

W czasie pandemii powstał nowy, prosperujący biznes. To Portside, platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza. Jej twórcy postanowili wykorzystać okres lockdownu, aby stworzyć coś, czego wcześniej nie było na polskim rynku.

Początki kooperacji

Marka Portside powstała dzięki współpracy dwóch Łukaszów – Kwaśniewskiego i Kozłowskiego. Pierwszy prowadzi restaurację w Warszawie, drugi zajmuje się dostarczaniem do Polski świeżego towaru – dobrej jakości ryb. Pandemia wpłynęła negatywnie na rozwój obu biznesów. Wtedy przyszli wspólnicy postanowili połączyć siły.

Co trzy głowy to nie jedna

Do rozwoju platformy Portside potrzebne były dodatkowe środki. Jej założyciele znaleźli wsparcie u Tar Heel Capital Pathfinder, funduszu VC specjalizującego się w pomocy początkującym biznesom. Wkrótce, dzięki pozytywnym rekomendacjom, duet zamienił się w trio – do zespołu dołączył Tomasz Woźniak, który – jako menadżer – zajmuje się technologicznymi startupami z branży spożywczej. Użyczył on swojej wiedzy na temat budowy portalu internetowego i dostaw zamówień do klientów.

Znak rozpoznawczy – jakość towaru

Portside opiera swój wizerunek na jakości produktów, sprowadzanych do Polski z targów rybnych we Włoszech czy w Niemczech. Założyciele współpracują z topowymi producentami, którzy dbają o środowisko, odpowiedzialny połów i przestrzegają zasad zero waste. 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...