Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Portside - platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza dynamicznie rośnie

2021.09.24

W czasie pandemii powstał nowy, prosperujący biznes. To Portside, platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza. Jej twórcy postanowili wykorzystać okres lockdownu, aby stworzyć coś, czego wcześniej nie było na polskim rynku.

Początki kooperacji

Marka Portside powstała dzięki współpracy dwóch Łukaszów – Kwaśniewskiego i Kozłowskiego. Pierwszy prowadzi restaurację w Warszawie, drugi zajmuje się dostarczaniem do Polski świeżego towaru – dobrej jakości ryb. Pandemia wpłynęła negatywnie na rozwój obu biznesów. Wtedy przyszli wspólnicy postanowili połączyć siły.

Co trzy głowy to nie jedna

Do rozwoju platformy Portside potrzebne były dodatkowe środki. Jej założyciele znaleźli wsparcie u Tar Heel Capital Pathfinder, funduszu VC specjalizującego się w pomocy początkującym biznesom. Wkrótce, dzięki pozytywnym rekomendacjom, duet zamienił się w trio – do zespołu dołączył Tomasz Woźniak, który – jako menadżer – zajmuje się technologicznymi startupami z branży spożywczej. Użyczył on swojej wiedzy na temat budowy portalu internetowego i dostaw zamówień do klientów.

Znak rozpoznawczy – jakość towaru

Portside opiera swój wizerunek na jakości produktów, sprowadzanych do Polski z targów rybnych we Włoszech czy w Niemczech. Założyciele współpracują z topowymi producentami, którzy dbają o środowisko, odpowiedzialny połów i przestrzegają zasad zero waste. 

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...