Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Portside - platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza dynamicznie rośnie

2021.09.24

W czasie pandemii powstał nowy, prosperujący biznes. To Portside, platforma e-commerce związana ze sprzedażą świeżych ryb i owoców morza. Jej twórcy postanowili wykorzystać okres lockdownu, aby stworzyć coś, czego wcześniej nie było na polskim rynku.

Początki kooperacji

Marka Portside powstała dzięki współpracy dwóch Łukaszów – Kwaśniewskiego i Kozłowskiego. Pierwszy prowadzi restaurację w Warszawie, drugi zajmuje się dostarczaniem do Polski świeżego towaru – dobrej jakości ryb. Pandemia wpłynęła negatywnie na rozwój obu biznesów. Wtedy przyszli wspólnicy postanowili połączyć siły.

Co trzy głowy to nie jedna

Do rozwoju platformy Portside potrzebne były dodatkowe środki. Jej założyciele znaleźli wsparcie u Tar Heel Capital Pathfinder, funduszu VC specjalizującego się w pomocy początkującym biznesom. Wkrótce, dzięki pozytywnym rekomendacjom, duet zamienił się w trio – do zespołu dołączył Tomasz Woźniak, który – jako menadżer – zajmuje się technologicznymi startupami z branży spożywczej. Użyczył on swojej wiedzy na temat budowy portalu internetowego i dostaw zamówień do klientów.

Znak rozpoznawczy – jakość towaru

Portside opiera swój wizerunek na jakości produktów, sprowadzanych do Polski z targów rybnych we Włoszech czy w Niemczech. Założyciele współpracują z topowymi producentami, którzy dbają o środowisko, odpowiedzialny połów i przestrzegają zasad zero waste. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...