Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Polskie firmy a cyberbezpieczeństwo

Piątek, 10 Wrzesień 2021

Cały czas pogarsza się sytuacja polskich firm, jeżeli chodzi o cyberprzestępstwa. Według statystyk, w pierwszej połowie 2021 roku przeciętne przedsiębiorstwo było atakowane przez hakerów ponad 500 razy tygodniowo.

Kto jest najbardziej zagrożony?

W Polsce problem stał się większy niż w USA. Działalność cyberprzestępców coraz bardziej się rozwija – tylko w tym roku wzrosła o 29%. Z analiz izraelskiej firmy, która specjalizuje się w bezpieczeństwie internetowym, możemy się dowiedzieć, że zasadniczym celem hakerów jest sektor edukacji i badań. Tego typu instytucje muszą się mierzyć z 2800 atakami tygodniowo. Częstą ofiarą przestępstw w sieci jest również sektor finansowy oraz administracja publiczna.

Ochrona przed hakerami w Europie

Wśród europejskich państw najlepiej radzących sobie z cyberbezpieczeństwem znajduje się Wielka Brytania, Holandia czy Luksemburg. Polska natomiast zajmuje 14 miejsce, ustępując Serbii i Ukrainie.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...