Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Polski startup Booste z dofinansowaniem w wysokości 54 mln zł podbija nowe rynki

Piątek, 18 Czerwiec 2021

Booste, czyli polski fintech oferujący finansowanie firm z branży e-commerce, w ciągu jedynie 5 miesięcy od rozpoczęcia działalności wchodzi na nowe rynki europejskie. Z usług Booste skorzystają klienci z Holandii, Irlandii i Wielkiej Brytanii.

Booste finansuje biznesy e-commerce w oparciu o model revenue-based financing. Oznacza to, że spłata uzależniona jest od przyszłych przychodów klienta. Środki uzyskane dzięki platformie Booste można przeznaczyć na działania marketingowe albo zakup towaru. Opłaty wynoszą odpowiednio 6% za finansowanie marketingu i 9% za kapitał na kupno towaru do sklepu internetowego.

54 mln złotych na ekspansję na Zachód

W rozwój polskiego startupu w rundzie inwestycyjnej A zainwestowała firma DialCom24. Booste ma ambicję stać się wiodącą platformą finansowania biznesów e-commerce w modelu RBF na nowych rynkach. CEO i współzałożyciel platformy Booste, Jakub Pietraszek, zapewnia, że na Irlandii, Holandii i Wielkiej Brytanii się nie skończy. Przy notowanym obecnie wzroście sprzedaży online tylko zdecydowane i intensywne kampanie marketingowe dają firmom z branży e-commerce szansę na wyróżnienie się wśród rosnącej konkurencji.

Pożyczka dla firmy bez zbędnych formalności

Z powodu pandemii wiele firm przeniosło swoją działalność do Internetu. Realia rynkowe nieustannie się zmieniają, co wymusza na przedsiębiorcach ogromną elastyczność. Dla branży e-commerce RBF to świetny model finansowania. Platforma Booste łączy się z danymi z używanego w sklepie systemu CMS albo wykorzystywanych narzędzi marketingowych. To dla Booste wystarczające dane, by zaproponować klientowi spersonalizowaną ofertę finansowania. Dostęp do środków klient otrzymuje nawet w 48 godzin od złożenia wniosku o pożyczkę. Platforma finansuje wyłącznie firmy e-commerce. Pożyczkę spłaca się zależnie od wygenerowanych przez pożyczkobiorcę przychodów, ustalając, jaka ich część będzie przeznaczana na spłatę.

Nie tylko finansowanie

Platforma Booste oferuje klientom nie tylko finansowanie. Udostępnia klientom również wiedzę o tym, jak optymalizować działania marketingowe w biznesie e-commerce. Do dyspozycji klientów są webinary oraz różne materiały edukacyjne. Firma planuje również wdrożenie innych narzędzi dla firm z branży, które będą wspierać je w efektywnej sprzedaży.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...