Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Polacy mają zaufanie do InPostu. Nowe badanie Kantar

2023.03.06

Z nowego badania Kantar, które zostało przeprowadzone pod koniec 2022 roku, wynika, że InPost jest najlepiej ocenianym operatorem logistycznym w Polsce. Aż 94% respondentów wybiera Paczkomat®️ InPost jako formę dostawy, robiąc zakupy online. Wskaźnik NPS dla usługi nadań i odbioru wynosi 81%.

Klienci są bardzo zadowoleni

Z raportu Kantar możemy się także dowiedzieć, że 85% internautów uznaje Paczkomat®️ za najbardziej ekologiczną formę dostawy. Wskaźnik NPS (z ang. Net Promoter Score), czyli Wskaźnik Rekomendacji Netto zwiększył się o 6 p.p. od maja zeszłego roku. Automaty paczkowe InPostu są doceniane głównie za ich innowacyjność i łatwość obsługi.

InPost cały czas wprowadza innowacje

Dzięki wynikom badania zauważyć można wysoki poziom zaufania polskich klientów do usług InPostu, a szczególnie tych świadczonych za pośrednictwem sieci Paczkomat®️. Wpływ na ocenę mają wszelkiego rodzaju funkcjonalności – możliwość nadania i odbioru przesyłki za pośrednictwem aplikacji czy opcja nadania przesyłki bez konieczności drukowania etykiety.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...