Dzisiaj mamy: Wtorek, 3 Grudzień 2024

Polacy mają zaufanie do InPostu. Nowe badanie Kantar

2023.03.06

Z nowego badania Kantar, które zostało przeprowadzone pod koniec 2022 roku, wynika, że InPost jest najlepiej ocenianym operatorem logistycznym w Polsce. Aż 94% respondentów wybiera Paczkomat®️ InPost jako formę dostawy, robiąc zakupy online. Wskaźnik NPS dla usługi nadań i odbioru wynosi 81%.

Klienci są bardzo zadowoleni

Z raportu Kantar możemy się także dowiedzieć, że 85% internautów uznaje Paczkomat®️ za najbardziej ekologiczną formę dostawy. Wskaźnik NPS (z ang. Net Promoter Score), czyli Wskaźnik Rekomendacji Netto zwiększył się o 6 p.p. od maja zeszłego roku. Automaty paczkowe InPostu są doceniane głównie za ich innowacyjność i łatwość obsługi.

InPost cały czas wprowadza innowacje

Dzięki wynikom badania zauważyć można wysoki poziom zaufania polskich klientów do usług InPostu, a szczególnie tych świadczonych za pośrednictwem sieci Paczkomat®️. Wpływ na ocenę mają wszelkiego rodzaju funkcjonalności – możliwość nadania i odbioru przesyłki za pośrednictwem aplikacji czy opcja nadania przesyłki bez konieczności drukowania etykiety.

Polecamy