Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Podsumowanie Konferencji I ❤ marketing & technology

2023.05.23

Od 15 do 19 maja br. trwała 15. edycja konferencji #ilovemkt! Każdy dzień skupiał się na innym temacie: I ❤ automation & tools, I ❤ marketing, I ❤ social media, I ❤ seo & content oraz I ❤ dev. Już pierwszego dnia w wydarzeniu wzięło udział ponad tysiąc osób – 800 na sali oraz 200 online.

Które wystąpienia najbardziej się podobały?

Od 15 do 19 maja w Konferencji wzięło udział wielu prelegentów, których wystąpienia były następnie oceniane. Dzięki temu mogliśmy się dowiedzieć, kto zyskał największą popularność. W przypadku automation & tools był to Michał Kowalczyk, w przypadku marketingu – Wojtek Ławniczak, w przypadku social mediów – Łukasz Kępiński, w przypadku SEO i contentu – Paweł Tkaczyk.

Dodatkowe wydarzenia

W ramach Konferencji I ❤ marketing & technology miały miejsce warsztaty prowadzone przez Asystent.ai, które dotyczyły optymalizacji procesów w firmie za pomocą sztucznej inteligencji. We współpracy z Biznes Boxing Polska i Krwawym Sportem zostało też zorganizowane walki bokserskie w legendarnej Hali Gwardii – każdy mógł wziąć w niej udział!

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...