Poczta Polska x Temu – niespodziewana współpraca
Poczta Polska nawiązała strategiczne partnerstwo z globalną platformą e-commerce Temu. Celem współpracy jest integracja systemów logistycznych, co ma zapewnić szybszą i bardziej niezawodną dostawę zamówień w całej Polsce.
Szybsze dostawy i lepsza obsługa klienta
Jak podkreślono, partnerstwo ma poprawić jakości obsługi, zwiększyć efektywność dostaw oraz rozszerzyć ich zasięg, co przełoży się na większą satysfakcję klientów obu firm. Poczta Polska zaznacza, że dysponuje możliwościami szybkiego i precyzyjnego sortowania, obsługi oraz doręczania przesyłek do ponad 22 tysięcy punktów odbioru w całym kraju. Przedstawiciel Temu dodał, że współpraca z Pocztą Polską usprawni realizację zamówień na terenie Polski i korzystnie wpłynie na cały proces dostaw.
Nie tylko przesyłki – Poczta Polska jako filar lokalnych społeczności
Poczta Polska to jedna z najstarszych firm nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Jako narodowy operator pocztowy dostarcza listy, paczki, przesyłki, emerytury oraz przekazy pieniężne do każdego zakątka kraju. Jest jednym z liderów na rynku usług komunikacyjnych, kurierskich i logistycznych w Polsce. Z jej usług korzysta ponad 90% Polaków. Pracownicy Poczty – zwłaszcza listonosze – odgrywają istotną rolę w życiu lokalnych społeczności.