Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Poczta Polska stawia na nowoczesną logistykę

2023.04.27

Poczta Polska inwestuje w ważny projekt – Architekturę Sieci Logistycznej (ASL). Jego realizacja pozwoli na płynne przekształcanie infrastruktury logistycznej z listowej na paczkową, co należy do kluczowych strategii spółki.

Dostosowanie do realiów rynkowych i e-commerce

W sieci docelowej Poczty Polskiej dominować mają przesyłki KEP (kurierskie, ekspresowe, paczkowe) i e-commerce. Jest to odpowiedź spółki na zmiany obserwowane na rynku pocztowym zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dzięki ASL realne staną się modernizacja i budowa centrów logistycznych oraz ich umaszynowienie, co zapewni efektywną obsługę rozwijającego się rynku e-commerce. W zmodernizowanych sortowniach Poczty Polskiej jeszcze w tym roku zostaną uruchomione trzy nowoczesne sortery paczkowe.

Trzy obiekty logistyczne

Poczta Polska zrealizowała dotychczas szereg działań w trzech obiektach logistycznych – Wrocławiu, Lublinie oraz Lisim Ogonie pod Bydgoszczą. Wartość inwestycji w tych sortowniach wynosi niemal 220 mln zł, co oznacza, że jest to największa jednorazowa inwestycja w automatyzację procesów logistycznych od początku istnienia spółki. Jedno z przedsięwzięć to także budowa i umaszynowienie sortowni Warszawa II w miejscowości Ciemne k. Radzymina.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...