Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

Poczta Polska rozszerza współpracę z platformą Shopee

2022.04.20

Jeszcze w kwietniu br. Poczta Polska rozszerzy współpracę ze znaną platformą e-commerce – Shopee, która działa na rynku europejskim. Rodzimy operator logistyczny zajmie się doręczaniem przesyłek od lokalnych i zagranicznych dostawców.

Nowe możliwości

Poczta Polska została partnerem biznesowym Shopee pod koniec zeszłego roku. Teraz ich wspólne działania ulegną rozszerzeniu. Przesyłki od polskich sprzedawców będą doręczane do punktów odbioru w standardzie D+1 (usługa kurierska Pocztex), a więc w ciągu jednego dnia od nadania. Można również zamówić paczkę pod konkretny adres.

Punkty odbioru i automaty Pocztex

Na terenie całego kraju znajduje się 17 tys. punktów odbioru, w skład których wchodzą placówki własne Poczty Polskiej oraz punkty sieci partnerskich (takie jak Żabka, Lewiatan, Biedronka czy stacje Orlen). Oferowana ma być także dostawa do automatów Pocztex (do końca 2022 ma się pojawić 2 tys. urządzeń).

źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/ShopeePL

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...