Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Poczta Polska rozszerza współpracę z platformą Shopee

Środa, 20 Kwiecień 2022

Jeszcze w kwietniu br. Poczta Polska rozszerzy współpracę ze znaną platformą e-commerce – Shopee, która działa na rynku europejskim. Rodzimy operator logistyczny zajmie się doręczaniem przesyłek od lokalnych i zagranicznych dostawców.

Nowe możliwości

Poczta Polska została partnerem biznesowym Shopee pod koniec zeszłego roku. Teraz ich wspólne działania ulegną rozszerzeniu. Przesyłki od polskich sprzedawców będą doręczane do punktów odbioru w standardzie D+1 (usługa kurierska Pocztex), a więc w ciągu jednego dnia od nadania. Można również zamówić paczkę pod konkretny adres.

Punkty odbioru i automaty Pocztex

Na terenie całego kraju znajduje się 17 tys. punktów odbioru, w skład których wchodzą placówki własne Poczty Polskiej oraz punkty sieci partnerskich (takie jak Żabka, Lewiatan, Biedronka czy stacje Orlen). Oferowana ma być także dostawa do automatów Pocztex (do końca 2022 ma się pojawić 2 tys. urządzeń).

źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/ShopeePL

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...