Płatności odroczone Klarny w polskim sklepie stacjonarnym
Płatności odroczone Klarny pojawią się w sklepach stacjonarnych w Polsce – w pierwszej kolejności z tej usługi będą mogli skorzystać klienci Wojasa, znanej marki obuwniczej. Szwedzki fintech zapowiedział, że w 2023 roku skupi się na rozwijaniu BNPL w naszym kraju.
Jak to działa?
Aby odroczyć płatność za zakupy w sklepie stacjonarnym, wystarczy poinformować o tym sprzedawcę przy kasie. Konieczne będzie także podanie numeru telefonu. Personel wygeneruje link do płatności, który trafi do klienta drogą SMS-ową. Od tego momentu kupujący będzie miał 30 dni na opłacenie swojego rachunku. Można go w każdej chwili sprawdzić w aplikacji Klarny.
Plany na przyszłość
Klarna jako pierwszy fintech wprowadziła płatności odroczone do polskiego sklepu stacjonarnego. Klienci Wojasa mogą korzystać z tej usługi od 26 kwietnia br. Firma zapowiedziała rozwój BNPL w naszym kraju, możemy więc spodziewać się, że liczba partnerów będzie rosnąć.