Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Płatności odroczone dla firm w bramce imoje – nowość w ING

2023.03.17

W bramce płatności ING pojawią się płatności odroczone dla firm – opcja ta zostanie wprowadzona dzięki współpracy z fintechem PragmaGO. Klienci biznesowi będą mogli zapłacić za zakupy o wartości do 100 tys. zł nawet do 60 dni później.

BNPL dla różnych klientów

Już od jakiegoś czasu klienci indywidualni ING mogą znaleźć w bramce imoje usługę BNPL, która nazywa się „imoje płacę później”. Integruje ona różnych dostawców płatności odroczonych – przede wszystkim Twisto oraz PayPo. Teraz dużo zyskają również sprzedawcy – po pierwszym skorzystaniu z narzędzia otrzymają odnawialny limit do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

Fintech PragmaGO

Płatności odroczone w imoje mają przyczynić się do utrzymania płynności finansowej oraz poprawie marży. Sprzedawcy nie ponoszą też ryzyka finansowania zakupu. Fintech PragmaGO zrealizował do tej pory ok 240 tys. transakcji BNPL dla 15 tys. klientów, przy czym blisko 2/3 firm w ciągu miesiąca wraca do tej usługi.

Źródło zdjęcia: LI PragmaGO

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...