Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Płatności odroczone dla firm w bramce imoje – nowość w ING

2023.03.17

W bramce płatności ING pojawią się płatności odroczone dla firm – opcja ta zostanie wprowadzona dzięki współpracy z fintechem PragmaGO. Klienci biznesowi będą mogli zapłacić za zakupy o wartości do 100 tys. zł nawet do 60 dni później.

BNPL dla różnych klientów

Już od jakiegoś czasu klienci indywidualni ING mogą znaleźć w bramce imoje usługę BNPL, która nazywa się „imoje płacę później”. Integruje ona różnych dostawców płatności odroczonych – przede wszystkim Twisto oraz PayPo. Teraz dużo zyskają również sprzedawcy – po pierwszym skorzystaniu z narzędzia otrzymają odnawialny limit do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

Fintech PragmaGO

Płatności odroczone w imoje mają przyczynić się do utrzymania płynności finansowej oraz poprawie marży. Sprzedawcy nie ponoszą też ryzyka finansowania zakupu. Fintech PragmaGO zrealizował do tej pory ok 240 tys. transakcji BNPL dla 15 tys. klientów, przy czym blisko 2/3 firm w ciągu miesiąca wraca do tej usługi.

Źródło zdjęcia: LI PragmaGO

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...