Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Joanna Pieńkowska-Olczak na nowym stanowisku w PayU – zajmie się Polską, Czechami i Rumunią

2023.01.03

Joanna Pieńkowska-Olczak została prezeską PayU w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Wcześniej była szefową spółki w Polsce, jednak na początku grudnia 2022 roku awansowała. Teraz zajmuje się nadzorem rozwoju inwestycji w Polsce, Czechach i Rumunii.

Dodatkowe informacje

Pieńkowska-Olczak została również członkinią regionalnego zespołu zarządzającego PayU (wraz z szefami biznesu w Afryce, Ameryce Łacińskiej i Turcji), który skupia się na wspieraniu międzynarodowej ekspansji firmy. Nowa prezeska posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży płatniczej, z kolei z marką PayU związana jest od 12 lat.

Doświadczenie prezeski

Joanna Pieńkowska-Olczak dołączyła do zespołu PayU w 2011 roku. Miała wtedy utworzyć PayU Acquiring Centre. Rozpoczęło ono swoją działalność dziewięć miesięcy później. Oprócz tego, zajmowała się rozwojem portfolio usług finansowych PayU w Polsce. Od 2017 roku pełniła funkcję country managerki, a od 2018 zaczęła zasiadać w zarządzie.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...