Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Pergamin cały czas się rozwija. Startup pozyskuje kolejne fundusze

2022.07.13

Polski startup Pergamin zajmuje się automatyzacją zarządzania umowami. Firmie udało się pozyskać 5 mln zł w rundzie seed, której przewodził niemiecki fundusz Sunfish Partners. Zdobyte środki posłużą do międzynarodowego rozwoju.

Jak działa Pergamin?

Obecnie Pergamin ma ponad 350 klientów (małe, średnie i duże firmy). Znajdują się wśród nich takie marki, jak Cushman & Wakefield, Atrium European Real Estate czy Kross. Polski startup specjalizuje się w automatyzowaniu prac z umowami, dzięki czemu zmniejsza się czas potrzebny na ich podpisanie. Firma rozwija też platformę, na której można zarządzać wszystkimi swoimi dokumentami – tworzyć je, negocjować, podpisywać. Pergamin pozwala na projektowanie umów w oparciu o odpowiednie szablony. Z tego rozwiązania korzystają przede wszystkim przedsiębiorstwa przetwarzające dużą liczbę kontraktów.

Dalsze sukcesy startupu

Pergamin jest zintegrowany z systemami CRM, HRM oraz ERP. Automatycznie importuje z nich najważniejsze dane o stronach i warunkach konkretnej umowy. Za pośrednictwem platformy można również komentować draft w chmurze i składać podpisy elektroniczne. Startup został założony przez Jakuba Barwańca, Piotra Łuczaka i Antoniego Wędzikowskiego. Jego przychody wzrosły o 520% rdr. Teraz spółka pozyskała od inwestorów ponad 9 mln zł – oprócz Sunfish Partners, finansowanie zapewniły też fundusze DFRI i Funding Box. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...