Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Pergamin cały czas się rozwija. Startup pozyskuje kolejne fundusze

2022.07.13

Polski startup Pergamin zajmuje się automatyzacją zarządzania umowami. Firmie udało się pozyskać 5 mln zł w rundzie seed, której przewodził niemiecki fundusz Sunfish Partners. Zdobyte środki posłużą do międzynarodowego rozwoju.

Jak działa Pergamin?

Obecnie Pergamin ma ponad 350 klientów (małe, średnie i duże firmy). Znajdują się wśród nich takie marki, jak Cushman & Wakefield, Atrium European Real Estate czy Kross. Polski startup specjalizuje się w automatyzowaniu prac z umowami, dzięki czemu zmniejsza się czas potrzebny na ich podpisanie. Firma rozwija też platformę, na której można zarządzać wszystkimi swoimi dokumentami – tworzyć je, negocjować, podpisywać. Pergamin pozwala na projektowanie umów w oparciu o odpowiednie szablony. Z tego rozwiązania korzystają przede wszystkim przedsiębiorstwa przetwarzające dużą liczbę kontraktów.

Dalsze sukcesy startupu

Pergamin jest zintegrowany z systemami CRM, HRM oraz ERP. Automatycznie importuje z nich najważniejsze dane o stronach i warunkach konkretnej umowy. Za pośrednictwem platformy można również komentować draft w chmurze i składać podpisy elektroniczne. Startup został założony przez Jakuba Barwańca, Piotra Łuczaka i Antoniego Wędzikowskiego. Jego przychody wzrosły o 520% rdr. Teraz spółka pozyskała od inwestorów ponad 9 mln zł – oprócz Sunfish Partners, finansowanie zapewniły też fundusze DFRI i Funding Box. 

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...