Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Pergamin cały czas się rozwija. Startup pozyskuje kolejne fundusze

2022.07.13

Polski startup Pergamin zajmuje się automatyzacją zarządzania umowami. Firmie udało się pozyskać 5 mln zł w rundzie seed, której przewodził niemiecki fundusz Sunfish Partners. Zdobyte środki posłużą do międzynarodowego rozwoju.

Jak działa Pergamin?

Obecnie Pergamin ma ponad 350 klientów (małe, średnie i duże firmy). Znajdują się wśród nich takie marki, jak Cushman & Wakefield, Atrium European Real Estate czy Kross. Polski startup specjalizuje się w automatyzowaniu prac z umowami, dzięki czemu zmniejsza się czas potrzebny na ich podpisanie. Firma rozwija też platformę, na której można zarządzać wszystkimi swoimi dokumentami – tworzyć je, negocjować, podpisywać. Pergamin pozwala na projektowanie umów w oparciu o odpowiednie szablony. Z tego rozwiązania korzystają przede wszystkim przedsiębiorstwa przetwarzające dużą liczbę kontraktów.

Dalsze sukcesy startupu

Pergamin jest zintegrowany z systemami CRM, HRM oraz ERP. Automatycznie importuje z nich najważniejsze dane o stronach i warunkach konkretnej umowy. Za pośrednictwem platformy można również komentować draft w chmurze i składać podpisy elektroniczne. Startup został założony przez Jakuba Barwańca, Piotra Łuczaka i Antoniego Wędzikowskiego. Jego przychody wzrosły o 520% rdr. Teraz spółka pozyskała od inwestorów ponad 9 mln zł – oprócz Sunfish Partners, finansowanie zapewniły też fundusze DFRI i Funding Box. 

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...