Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

PayTel z własną bramką płatniczą

Środa, 13 Kwiecień 2022

PayTel uruchamia własną bramkę płatniczą, która pozwoli na przyjmowanie płatności za pośrednictwem ponad 30 metod. Wśród nich znajdą się: BLIK, karty bankowe oraz przelewy pay by link. Nowe narzędzie nazwane zostało eCommerce Płatności Online. Zostało zapowiedziane już we wrześniu zeszłego roku.

Kilka nowych możliwości

Bramkę do przyjmowania płatności PayTel będzie można zintegrować ze swoim sklepem internetowym. Nowe narzędzie pozwoli również na przechowywanie zaszyfrowanych danych kart płatniczych jako tokena i – co za tym idzie – realizowanie płatności w modelu one click czy płatności cyklicznych. Użytkownicy zyskają też możliwość inicjowania płatności za pomocą kodów QR.

PayTel rozszerza działalność

Do tej pory PayTel zajmowało się jedynie obsługą stacjonarnych terminali płatniczych, jednak firma postanowiła rozszerzyć swoje usługi, podobnie jak Polskie ePłatności. Powoli zaciera się podział między operatorami specjalizującymi się w handlu tradycyjnym i handlu e-commerce.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...