Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Partnerstwo PrestaShop i Wish

Poniedziałek, 16 Sierpień 2021

Ważne platformy e-commerce – PrestaShop i Wish – ogłosiły, że rozpoczynają współpracę. Przez najbliższe dwa lata będą partnerami biznesowymi, dzięki czemu ponad 300 tysięcy sklepów internetowych zyska możliwość zdobycia nowych konsumentów z całego świata.

Korzyści płynące ze współpracy

Właściciele e-sklepów korzystający z PrestaShop otrzymają bezpłatny dostęp do tzw. modułu integracji, który gwarantuje synchronizację produktów i zamówień między platformami. Oprócz tego, czeka na nich dodatkowe wsparcie marketingowe. Zdecydowanie ułatwi to rozwój międzynarodowy. W 2020 roku Wish zyskał miano jednej z najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych, z ponad 100 milionami aktywnych użytkowników na miesiąc. To wszystko dzięki specjalnym algorytmom, służącym odnajdywaniu potencjalnie zainteresowanych użytkowników.

PrestaShop i Wish ułatwiają globalny rozwój

Co czwarty sklep internetowy w Polsce (np. Inglot czy Ania Kruk) korzysta z platformy PrestaShop, marki wiodącej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Pozwala ona założenie e-sklepu, który można rozwijać w zgodzie z wybraną strategią – warto wspomnieć, że na całym świecie co 4 minuty powstaje nowy. Jest ich już 300 tysięcy, a ich łączna sprzedaż sięga kwoty 22 miliardów euro w 2020 roku. Wish natomiast posiada więcej niż 500 tysięcy sprzedawców.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...