Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Partnerstwo PrestaShop i Wish

2021.08.16

Ważne platformy e-commerce – PrestaShop i Wish – ogłosiły, że rozpoczynają współpracę. Przez najbliższe dwa lata będą partnerami biznesowymi, dzięki czemu ponad 300 tysięcy sklepów internetowych zyska możliwość zdobycia nowych konsumentów z całego świata.

Korzyści płynące ze współpracy

Właściciele e-sklepów korzystający z PrestaShop otrzymają bezpłatny dostęp do tzw. modułu integracji, który gwarantuje synchronizację produktów i zamówień między platformami. Oprócz tego, czeka na nich dodatkowe wsparcie marketingowe. Zdecydowanie ułatwi to rozwój międzynarodowy. W 2020 roku Wish zyskał miano jednej z najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych, z ponad 100 milionami aktywnych użytkowników na miesiąc. To wszystko dzięki specjalnym algorytmom, służącym odnajdywaniu potencjalnie zainteresowanych użytkowników.

PrestaShop i Wish ułatwiają globalny rozwój

Co czwarty sklep internetowy w Polsce (np. Inglot czy Ania Kruk) korzysta z platformy PrestaShop, marki wiodącej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Pozwala ona założenie e-sklepu, który można rozwijać w zgodzie z wybraną strategią – warto wspomnieć, że na całym świecie co 4 minuty powstaje nowy. Jest ich już 300 tysięcy, a ich łączna sprzedaż sięga kwoty 22 miliardów euro w 2020 roku. Wish natomiast posiada więcej niż 500 tysięcy sprzedawców.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...