Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Partnerstwo PrestaShop i Wish

2021.08.16

Ważne platformy e-commerce – PrestaShop i Wish – ogłosiły, że rozpoczynają współpracę. Przez najbliższe dwa lata będą partnerami biznesowymi, dzięki czemu ponad 300 tysięcy sklepów internetowych zyska możliwość zdobycia nowych konsumentów z całego świata.

Korzyści płynące ze współpracy

Właściciele e-sklepów korzystający z PrestaShop otrzymają bezpłatny dostęp do tzw. modułu integracji, który gwarantuje synchronizację produktów i zamówień między platformami. Oprócz tego, czeka na nich dodatkowe wsparcie marketingowe. Zdecydowanie ułatwi to rozwój międzynarodowy. W 2020 roku Wish zyskał miano jednej z najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych, z ponad 100 milionami aktywnych użytkowników na miesiąc. To wszystko dzięki specjalnym algorytmom, służącym odnajdywaniu potencjalnie zainteresowanych użytkowników.

PrestaShop i Wish ułatwiają globalny rozwój

Co czwarty sklep internetowy w Polsce (np. Inglot czy Ania Kruk) korzysta z platformy PrestaShop, marki wiodącej w Europie i Ameryce Łacińskiej. Pozwala ona założenie e-sklepu, który można rozwijać w zgodzie z wybraną strategią – warto wspomnieć, że na całym świecie co 4 minuty powstaje nowy. Jest ich już 300 tysięcy, a ich łączna sprzedaż sięga kwoty 22 miliardów euro w 2020 roku. Wish natomiast posiada więcej niż 500 tysięcy sprzedawców.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...